اکران‌های هفته دفاع مقدس اثرات درخشانی در پاسداشت فرهنگ مقاومت و ایثار دارد

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از اقدامات سازمان زیباسازی در اکران‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس گفت: این اکران‌ها در فضای عمومی شهر، به ویژه در مقطع حساس کنونی که جنگ نرم در قالب چند رسانه‌ای در حال انجام است، اثرات درخشانی در پاسداشت ارزش‌های جنگ، شجاعت، مقاومت، پیروزی‌های جنگ و ایثارگری دارد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ زهرا شمس رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورا از اقدامات به‌هنگام، درخور و زیبنده سازمان زیباسازی در اکران‌های شهری هفته دفاع مقدس، تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این متن آمده است: از همکاران در سازمان زیباسازی به جهت تسکین فضای شهر به شهدای دفاع مقدس و مترنم کردن عرصه دید عمومی به یاد و خاطره این قهرمانان ملی و اقدام به هنگام، درخور و زیبنده‌شان تشکر می‌کنیم.

عرصه شهر بزرگترین فرصت برای ترویج آموزه‌ها و ارزش های نظام است و استفاده به قاعده در زمان، هنری است که خوشبختانه در هفته دفاع مقدس شاهد آن بوده‌ایم.

ترسیم مقاومت این عزیزان در فضای عمومی شهر، به ویژه در مقطع حساس کنونی که جنگ نرم در قالب چند رسانه‌ای در حال انجام است، اثرات درخشانی در پاسداشت ارزش‌های جنگ، شجاعت، مقاومت، پیروزی‌های جنگ و ایثارگری دارد.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
کد خبر: 43074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =