دفاع مقدس از افتخارات انقلاب اسلامی است

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از افتخارات ملت ایران در طی چهل و چهار سال اخیر محسوب می‌شود، گفت: دفاع مقدس یادگار بزرگی برای نسل امروز و آیندگان بوده و امنیت کنونی کشور نیز مرهون جانفشانی‌های آنان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، سید محمد ناظم رضوی مدیرعامل این شرکت در مراسم تجلیل و تکریم از رزمندگان معزز شاغل در این شرکت، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تبریک ولادت رسول اکرم (ص) با اشاره به اینکه دفاع مقدس به منزله دفاع از حریم کشور بوده و همه مردم دست به دست دادند و از مرزهای زمینی و هوایی و اعتقادات خود دفاع کردند، بیان داشت: دفاع مقدس دارای جنبه های مختلفی است که هرکدام از آن مفاهیم ارزشمندی را به نسل امروز و آینده منتقل می کند.

وی دوران دفاع مقدس را جز دوران طلایی ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت همین ایثار و فداکاری از چنان اقتداری برخوردارند که هیچ دشمنی توان رویاروی با ما را ندارد.

ناظم‌رضوی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها ودلیری رزمندگان سپاه اسلام و ایثارگری مردان، جوانان و زنان ایران زمین است، افزود: باید از ظرفیت تک تک رزمندگان و ایثارگران شاغل در شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در راستای تحقق وظایف سازمانی بهره گرفته شود.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه دفاع مقدس یکی از افتخارات ملت ایران محسوب می‌شود و باید رشادت‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود، بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنمی است  برای بازخوانی و تبیین دستاوردهای ارزشمند آن دوران است.

به گفته ناظم‌رضوی بزرگ‌ترین درس دفاع مقدس حضور پرشور و جانانه  مردم در روزهای سخت و مجاهدت آنان برای حفظ کشور است که باید همواره قدردان آنان بود.

گفتنی است؛ در این جلسه تعدادی از ایثارگران نیز به بیان مسایل و دغدغه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
کد خبر: 43237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =