اجرای برنامه‌های گردشگری در راستای تحکیم بنیان خانواده

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران به عنوان سخنران پیش از خطبه نمازجمعه کن، برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه گردشگری را برای خانواده و در راستای تحکیم بنیان خانواده دانست.

به گزارش خبرنگار شهر؛ امیر قاسمی با اشاره به واژه های بیان شده در قرآن با موضوع گردشگری، بیانات مقام معظم رهبری با موضوع گردشگری و اهمیت رونق گردشگری از نگاه شهردار تهران در سبد خانواد ه های تهرانی گفت: آنچه که در این دوره از مدیریت شهری از اهداف سازمان ها و مناطق شهرداری است، توجه ویژه به زندگی ایرانی-اسلامی و تحکیم خانواده است. از این رو غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و تفریحات خانوادگی از لازمه های این امر مهم است.

وی افزود: در این راستا ستاد گردشگری با موضوع معرفی تهران و جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر اقدام به تهیه برنامه هایی ذیل عنوان تهران دیدنی، تهران شناسی و تهران مقصد گردشگری کرده است که مناطق ۲۲ گانه از سوی نواحی و محلات در حال اجرای آنها برای علاقمندان می باشند.

رئیس ستاد گردشگری در ادامه با اشاره به کشف اسکلت انسان و سکه های ضرب شده پیش از اسلام به تمدن و زندگی در منطقه کن اشاره کرد و ادامه داد: در چند سال اخیر این منطقه با مشارکت باغداران و شهروندان با برگزاری جشنواره های محلی به فتح قله رونق اقتصادی و تبدیل کن به قطب گردشگری تهران نزدیک شده است.

وی همچنین با اشاره به طرح آرمان در تابستان بیان کرد: یکی دیگر از اهداف مدیریت شهری حمایت مجموعه های مدیریت شهری از مساجد در راستای شناسایی نخبگان و اجرای برنامه های تاثیر گذار با مشارکت مساجد است. از این رو ستاد گردشگری آمادگی دارد تا با اجرای تورهای راهیان پیشرفت و بازدید از مجموعه هایی همچون موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پارک ملی هوا فضا، باغ موزه قصر و... شهروندان را با دستاوردهای انقلاب و تاریخ کهن تهران آشنا کند.

شایان ذکر است نماز جمعه کن روز جمعه ۷ مهرماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین دکتر قانع و با تجلیل از خانواده شهید علی ابراهیمی در مصلی نماز جمعه کن برگزار شد.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 43280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =