عزم جزم شهرداری بر این است که آجری برخلاف مصلحت شهر بالا نرود

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک الهیه گفت: با همکاری شهرداری و دادسرا مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز و تهدید منافع عمومی گرفته شده است و عزم جزم شهرداری بر این است که آجری برخلاف مصلحت شهر بالا نرود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمدحسین جعفری معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک الهیه در پایان اولین دور بازدید از محلات شمال تهران که در محمودیه برگزار شد به اتفاق سید مهدی صباغ شهردار این منطقه، معاونان و مدیران شهری در مسجد طالقانی در جمع نمازگزاران و شهروندان حضور یافت و ضمن تقدیر از عزم جدی شهرداری منطقه یک در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز گفت: برخورد با بساط گستران و جمع آوری آنها از محور خیابان شهرداری، برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز محلاتی چون آبک و گلابدره، اخطار به مجتمع های تجاری پر خطر، همگی برای ایجاد آرامش در شهر و حفظ جان و مال شهروندان است که مدیریت شهری به آن اهتمام ویژه داشته و دارد.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک نیز محله محمودیه را به عنوان آخرین محله طرح رصد دانست و گفت: ۲۷ محله منطقه یک رصد و بیش از ۶۸۰ مصوبه از درخواست های شهروندان در حوزه های نگهداشت شهر، خدمات رسانی، اجرای پروژه های بزرگ مقیاس و کوچک مقیاس عمرانی، ترافیکی و... طرح و در دستور اجرا قرار گرفته است.

وی در دیدار با نخبگان محلی نیز خاطر نشان کرد: معتمدین و نخبگان و تاثیرگذاران محلی باید در جلسات حضور فعال داشته باشند تا مدیریت شهری با شنیدن دغدغه ها و درخواست های آنها و کمک گرفتن از توانایی ها بتواند شهر را برای زندگی بهتر شهروندان مهیا کند.

صباغ در خصوص ادامه بازدیدها گفت: از هفته آینده دو برنامه در معاونت ها آغاز می شود که یک هفته بازدید از پروژه های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و اجتماعی در دو حوزه شرق و غرب منطقه است و دیگری بازدید از رود دره ها، مسیرهای کوهنوردی و تفرجگاهی خواهد بود.

شهردار منطقه یک در این پایش به دیدار با امیرپارسا فتاحی، دانش آموز نخبه علمی، ورزشی و ادبی در محله محمودیه نیز رفت.وی که دانش آموز پایه نهم است در کشف یک سیارک به همراه اساتید نجوم و تیم دانش آموزی دبیرستان علامه حلی با ناسا همکاری داشته و موفق به کسب لوح تقدیر از این سازمان جهانی شده است.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 43290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =