پیشرفت قابل ملاحظه عملیات اجرایی تقاطع میدان جانبازان

پل اصلی تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان درحال حاضر وارد مرحله بتن ریزی عرشه شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی  معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، علی پیوسته، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی سخن گفت و با اعلام این خبر ، افزود: متعاقب تکمیل عملیات سازه ای پل های دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب تقاطع میدان جانبازان با بزرگراه شهید بروجردی، پل اصلی این تقاطع نیز وارد مرحله بتن ریزی عرشه شده است.

او افزود: بتن ریزی کف غربی عرشه اصلی انجام گرفته و بخش باقیمانده این عملیات پس از رفع کامل معارض تاسیساتی مربوط به شرکت آبفای استان تهران، از سرگرفته خواهد شد.
به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در حال حاضر در سایر جبهه های کاری فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، اقداماتی از قبیل اجرای شمع، خاکریزی و تثبیت خاک مسیرهای کندرو (بخش حدفاصل پل های شهید میرزایی و شهید اصغری) و حفر شفت و اجرای لوله های جمع آوری آب های سطحی در حال انجام است و عملیات اجرایی در تمام مقاطعی که درگیر معارض ملکی نیست ادامه دارد.

 تقاطع میدان جانبازان از جمله تقاطع های غیرهمسطح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به شمار می آید. این مقطع بزرگراهی شامل مسیری ۳۷۰۰ متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل دسترسی های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت، امکان حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸ را فراهم خواهد کرد. پیشرفت عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به مرز ۶۳ درصد رسیده است.

۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 4335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =