جشن بزرگ ولایت در میدان نبوت تهران

شهروندان شرق تهران در میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق (ع) میهمان ویژه برنامه جشن بزرگ ولایت هستند.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ شهرداری این منطقه همزمان با فرارسیدن هفدهم ماه ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم جشن و شادی جشن بزرگ ولایت را در میدان نبوت تهران برگزار می‌کند.

مراسم جشن شب میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق (ع) دوشنبه ۱۰ مهر ماه ساعت ۱۹ با سرودهای آئینی، دف زنی و برپایی موکب‌ پذیرایی میزبان شهروندان محلات شرق تهران هستند.

این ویژه برنامه و جشن آیینی به همراه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری شاد و مفرح تا ساعت ۲۱ در میدان نبوت با مشارکت شهرداری منطقه۸ و ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی ادامه خواهد داشت و برپایی غرف متنوع برای کودکان، اجرای برنامه های شاد فرهنگی به همراه اهدای جوایز بخش دیگری از این مراسم بزرگ است و در پایان برنامه آسمان منطقه۸ تهران نورافشانی می‌شود.

گفتنی است جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) به منظور تقویت وحدت و نشاط میان امت اسلام بوده که همزمان با اختتامیه هفته دفاع مقدس با کاروان خودرویی و شعار «ایران قوی» همراه با پخش موزیک و استیج سیار با حضور نوجوانان پرشور و  انقلابی ضمن حرکت در میدان نبوت با اجرای سرود، روایت گری دفاع مقدس و نمایش میدانی، برنامه های شاد و متناسب با این ایام را به نمایش می گذارند.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۵
کد خبر: 43358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =