تقدیر نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر از سازمان مدیریت بحران تهران

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، حجت الاسلام و المسلمین معزی در این یازدید ضمن آشنایی با سامانه‌ها و امکانات به کار رفته در مرکز عملیات اضطراری شهر تهران ، در جریان روند فعالیت‌های این سازمان قرار گرفت.

وی سپس در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، این سازمان را مرجع و ملجأ پیشگیری از  بحران در شهر تهران معرفی کرد و از تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های خدمت‌رسان در حوادث هم مرجع‌ رسیدگی به حادثه‌دیدگان و هم ملجأ و پناه آنان به شمار می‌آیند، تصریح کرد: کاهش اضطراب مردم و تسکین آلام آنان در زمان وقوع حوادث و بحران یک خدمت بزرگ اجتماعی است.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در ادامه به پخش مستندهای تلویزیونی و سینمایی مختلف در زمینه وقوع زمین لرزه‌های احتمالی در تهران اشاره کرد و با توجه به ابعاد وسیعی که این حادثه احتمالی می‌تواند داشته باشد بر ضرورت مساله پیشگیری در سازمان مدیریت بحران تاکیدکرد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در این‌باره گفت: کشور ما همواره حوادث طبیعی مختلفی را تجربه می‌کند که این مسأله اهمیت توجه به آموزش و پیشگیری قبل از وقوع حادثه را روشن می‌سازد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر همچنین به منظور برگزاری همایش «اخلاق امدادگری» که به همت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر ۲۴ مهرماه در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار می‌شود،ضمن بازدید از بخش مرتبط با این همایش و مثبت ارزیابی‌کردن برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نکات و رهنودهایی را نیز برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش ارائه کرد.

در جریان این بازدید سر زده، دکتر علی نصیری،‌ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز به معرفی بخش‌های مختلف این سازمان پرداخت و توضیحاتی در خصوص سامانه‌های مورد استفاده، امکانات موجود، نقش و وظایف سازمان و همچنین اقدامات انجام گرفته در بخش‌های پیشگیری، آمادگی و مشارکت‌های مردمی ارائه داد.

انتهای پیام/

۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 43379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =