نشست مشترک شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و شرکت صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران

همکاری دو مجموعه ستاد معاینه فنی و صندوق ذخیره کارکنان در زمینه مولد سازی و استفاده از ظرفیت مراکز معاینه فنی برای ایجاد درآمدهای پایدار مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، در روز یک شنبه مورخ ۹ مهر ماه نشستی با حضور شادی مالکی مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، جواد معصومی مدیر عامل شرکت صندق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و جمعی از مدیران دو مجموعه با موضوع شناسایی ظرفیت مراکز معاینه فنی شهر تهران جهت درآمدزایی و توسعه خدمات به شهروندان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مالکی مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی با اشاره به تجربه و بضاعت صندوق ذخیره کارکنان در مولد سازی و ایجاد درآمدهای پایدار برای مجموعه های شهرداری تهران گفت: عملکرد مثبت صندوق ذخیره کارکنان در شناسایی و تعریف پروژه های درآمد محور خوشبختانه توانسته در ایجاد اعتماد وتثبیت جایگاه تخصصی این شرکت در این زمینه موثر باشد.

مالکی ضمن ارائه توضیح در خصوص منابع تامین درآمد ستاد معاینه فنی افزود: اقدامات چند ماه اخیر با دو رویکرد مشخص انجام شده است. رویکرد نخست مربوط به ماموریت سازمانی و تسهیل در ارائه خدمات معاینه فنی به شهروندان بوده و رویکرد دوم در ارتباط با توسعه کسب و کار و تعریف پروژه های جدید درآمدزا است. البته این دو رویکرد از یکدیگر مستقل نبوده و به نوعی می توان گفت مکمل یکدیگرند.

وی در خصوص راه اندازی خدمات جدید در مراکز معاینه فنی شهر تهران با هدف ایجاد درآمد بیان کرد: مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران دارای فضا و موقعیت بسیار مناسبی برای راه اندازی پردیس خودرویی و ارائه خدمات تجمیعی خودرو علاوه بر معاینه فنی می باشند که این ستاد بدون تردید جهت شناسایی و احصاء این فضاها و خدمات قابل تعریف در آن نیاز به مشارکت با بخش های دارای تخصص در این ارتباط را دارد.

در این نشست پس از تبادل نظر و گفت و گو در خصوص بضاعت های دو مجموعه و تبیین محورهای همکاری مقرر گردید صندوق ذخیره کارکنان نسبت به بازدید از مراکز معاینه فنی خودرو شهر تهران و شناسایی ظرفیت های موجود جهت درآمدزایی اقدام و در هفته آتی برنامه ها و پروژه های احصا شده در ارتباط با مولد سازی مراکز معاینه فنی را به ستاد پیشنهاد نمایند.

انتهای پیام/

۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 43390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =