"شهرآفتاب"میزبان تشکل های نمایشگاهی خواهد شد

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: در نمایشگاه شهر آفتاب باید انجمن‌ها، تشکل‌ها، صنعتگران و به خصوص دانشگاه‌ها حضور پررنگ داشته باشند و با ایجاد تشکل ها به پیشرفت صنعت کشور کمک کنند.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، "فرشید مهرشاد" معاون نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ اظهار داشت: در حال حاضر در نگاهی که به موضوع نمایشگاهی در کشور شکل گرفته یک نقطه عطفی را گذرانده‌ایم.

مهرشاد ادامه داد: ما باید از نگاه دکانداری به نمایشگاه خارج شویم؛ این نمایشگاه‌ها باید محل زایش باشند؛ نمی‌توان از فعالان حوزه صنعت دعوت کنیم در این نمایشگاه حضور داشته باشند و هیچ تغییری نسبت به سال گذشته در نمایشگاه ایجاد نشود که اگر این روند ایجاد شود یاس و ناامیدی در صنعتگر را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: خوشبختانه نگاهی که در حال حاضر به وجود آمده یک نگاه تشکل محور است یعنی ما به مغزهای متفکر نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و از این نیروها استفاده بهینه انجام دهیم. در حقیقت در نمایشگاه شهر آفتاب باید انجمن‌ها، تشکل‌ها، صنعتگران و به خصوص دانشگاه‌ها حضور پررنگ داشته باشند و با ایجاد تشکل ها به پیشرفت صنعت کشور کمک شود.

مهرشاد ادامه داد: اگر نگاهی اجمالی به تقویم امسال و سنوات آتی (که به زودی به سمت پایداری در حال حرکت است) داشته باشیم اکثر نمایشگاه‌ها که در حال برگزاری است به نمایشگاه همایش تبدیل شده است، به این صورت که یک روز خاص را به همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی اختصاص و همچنین نمایشگاه پیشنهادات ویژه ای در بخش‌های علمی در نظر گرفته است. در واقع در این رخداد چند روزه، رویدادهایی عرضه می‌شود که در فضای غرفه‌های نمایشگاهی از نظرات صاحب نظران کشور و فعالان این حوزه استفاده شود.

معاون نمایشگاه شهر آفتاب  گفت: امید این است که این اتفاق میمون در سطح نمایشگاهی کشوری و ملی انجام شود که باعث می‌شود صنعتگران ما با حضور در این نمایشگاه و دیدن غرفه‌های وزینی که وجود دارد بتوانند ایده های خوبی برای پیشرفت صنعت کشور بدهند و همچنین تفاوت آشکاری را نسبت به نمایشگاه‌های گذشته ببیند و عرصه‌های علمی تشکلی، تریبونی داشته باشند که بتوانند اظهارنظر کنند و ایده‌های خود را با صنعتگران کشور در میان گذاشته و به پیشرفت صنعت کشور کمک کنند.

انتهای پیام/

۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
کد خبر: 43422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =