ایمن سازی ترافیکی محدوده مدارس و معابر منطقه ۱۵

محدوده مدارس و معابر منطقه ۱۵ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ایمن سازی ترافیکی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۵با اعلام خبر فوق افزود: طرح های ویژه استقبال از مهر ۹۹  همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی در راستای کاهش بار ترافیکی و افزایش ایمنی دانش آموزان و شهروندان اجرا شد.

او به تشریح اقدامات ترافیکی در طرح استقبال از مهر اشاره کرد و گفت:  نصب و بهسازی تجهیزات ترافیکی در ۱۳مدرسه و اجرای عملیات بهسازی خط کشی محوری و عابر پیاده  در ۷ مدرسه از جمله این اقدامات است.

لواف زاده افزود: در این طرح کارشناسان ترافیک نواحی از تمامی مدارس سطح منطقه بازدید میدانی داشته اند و نیازها و نواقص ایمنی ترافیکی پس از شناسایی در اسرع وقت و پیش از آغاز سال تحصیلی با هدف ارتقای ضریب ایمنی شهروندان برطرف شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه  به طرح ساماندهی پایانه خاوران اشاره کرد و گفت: رنگ آمیزی جداول، ساماندهی محل توقف اتوبوس های تندرو، همسطح سازی آسفالت، به روز رسانی تابلوهای راهنما، شستشوی سرپناه ها و تعویض شیشه سرپناه ها از جمله این اقدامات است.

لواف زاده ادامه داد: همچنین عملیات تراش و موج گیری آسفالت مسیر بی آرتی با دستگاه ویرتگن در  مسیر خط ۲ بی آرتی به طول ۸ هزار و ۵۶۰ مترمربع و مسیر خط ۸  بی آرتی به طول هزار و ۲۵۰ متر بع انجام شد.

او در پایان افزود: در راستای پیشگیری از انتقال بیماری کووید ۱۹ و حفظ سلامت شهروندان، نظارت مستقیم بر عملکرد واحدهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با حفظ فاصله اجتماعی  و ضدعفونی روزانه سامانه حمل و نقل عمومی به صورت مستمر انجام می شود.

۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 4349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =