پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت بحران تهران به مناسبت هفته نیروی انتظامی

جانشین شهردار تهران در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به کارکنان فرماندهی انتظامی تبریک گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در پیام علی نصیری رئیس این سازمان آمده است: فرارسیدن هفته نیروی انتظامی ، فرصتی است برای تقدیر از تلاش‌ها، ایثار و از جان گذشتگی کارکنان زحمتکش و خدوم فرماندهی انتظامی که با تلاش شبانه‌روزی خویش در جهت حفظ امنیت کشور تلاش می‌کنند. امنیت و آسایشی که ثمره ایمان، اخلاص و توان جهادی نیروهای انقلابی فراجاست که با عشق به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در راه حفظ و اعتلای وطن و خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمنان علیه میهن اسلامی زحمت می‌کشند.

در ادامه این پیام آمده است: همچنین تجربه همکاری‌های مشترک مدیریت بحران و فرماندهی انتظامی در سال‌های اخیر نشان‌دهنده نقش مهم نیروی‌های فراجا در کنترل بحران و مدیریت صحیح آن است. موفقیت این نهاد حافظ نظم و قانون علاوه بر حفظ چارچوب‌های کنونی، منجر به شکل‌گیری رابطه‌ای مهم بین مدیریت بحران و فراجا و پیشبرد هر چه سریع‌تر برنامه‌های مدیریت بحران بوده است. این تجربه مشترک همچنین می‌تواند به عنوان الگویی از همکاری‌های درست بین سازمانی در رابطه با دیگر سازمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پایان یادآور شد: اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های خالصانه نیروهای خدوم و فداکار و جان‌برکف فراجا کمال تقدیر و سپاسگزاری را دارم و از خداوند متعال برایشان آرزوی بهروزی و توفیق روز افزون مسالت دارم. امید آنکه در سایه الطاف خداوند منان و ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) همچون گذشته موفق، پیروز و در ارتقای کارآمدی نظام اسلامی و آرامش‌بخشی به مردم گامهای موثری بردارید.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 43494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =