شمارش معکوس برای بهره‌برداری از زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت در زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "هادی حق‌بین" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اجرای حدود ۵ هزار تن بتن غلتکی در اجرای عملیات روسازی زیرگذر بلوار کوهک و دسترسی‌های راستگرد این تقاطع، از آغاز اجرای روکش آسفالت در این مسیرها خبر داد و اظهار کرد: طبق برآوردها روسازی این پروژه نیازمند حدود دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت است و اجرای این عملیات طی ۵ روز آینده به سرانجام خواهد رسید.

وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه، از اتمام عملیات جدولکاری در دسترسی‌های راستگرد تقاطع بلوار کوهک خبر داد و گفت:  نصب پایه‌های روشنایی با توجه اجرای فونداسیون این تاسیسات، طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

 "حق‌بین" با اشاره به اتمام عملیات نصب هندریل‌ها، سایر اقدامات تکمیلی از قبیل نصب تابلوهای ترافیکی و اجرای گالری هدایت آب های سطحی در زیرگذر بلوار کوهک را در مراحل نهایی دانست.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی به مرز ۹۸ درصد رسیده و از این رو پیش‌بینی می‌شود این زیرگذر به همراه مجموعه مسیرهای دسترسی طی هفته‌های آتی  به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با بلوار کوهک شامل اجرای یک زیرگذر شمالی – جنوبی زیر بزرگراه شهید همدانی با هدف پیوند بلوار کوهک شمالی و جنوبی به یکدیگر است. اجرای یک مسیر راستگرد از شمال بزرگراه آزادگان به شمال بلوار کوهک و یک مسیر راستگرد از شمال بلوار کوهک به غرب بزرگراه شهید همدانی از دیگر بخش‌های این پروژه به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
کد خبر: 43619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =