نخستین جلسه پیشنهاد نام مناسب برای پروژه مسیر طبیعت برگزار شد

نخستین جلسه پیشنهاد نام برای پروژه مسیر طبیعت واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در راستای پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ نخستین جلسه پیشنهاد نام برای پروژه مسیر طبیعت واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در راستای پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری تهران با حضور حداد عادل‌، مهدی حجت، قطب الدین صادقی و سید محمدحسین حجازی به عنوان اعضای شورای نامگذاری و محمدرضا معصوم بیگی معاون فنی و اجرایی و محبوبه ایزدپناه مدیر اداره معماری و شهرسازی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در محل فرهنگستان ادب برگزار شد.

در این جلسه ماهیت و چیستی پروژه و  رویکردهای طراحی مسیر، توسط مدیر اداره معماری و شهرسازی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تشریح شد. همچنین مقرر شد در دو هفته آینده اعضای شورا در خصوص موضوع مطرح شده، مداقه و بررسی‌های لازم را انجام دهند تا در جلسات آتی نسبت به تبیین فرآیند نامگذاری و پیشنهادات اجرایی اقدامات مناسب صورت گیرد.

شایان ذکر است؛ در افق چشم انداز مسیر طبیعت مقرر شده تا محوری برای تجلی نوگرایی تهرانی جهانی در عین حفظ ارزش‌ها و هویت بومی شکل گیرد. با توجه به موقعیت ویژه مکانی مسیر طبیعت، هدف نهایی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بر آن است تا محور مسیر طبیعت به مکانی پایدار برای حضور اقشار مختلف تبدیل شود.

انتهای پیام/

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 43636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =