"دست مهر" نماد دستان غیرتمند حاج قاسم سلیمانی؛ ضرورت افزایش طرحهای حماسی در شهر

شهردار منطقه یک تندیس دست مهر را اشاره غیر مستقیم به دستان غیور حاج قاسم سلیمانی دانست و تاکید کرد: افزایش طرحهای حماسی در سطح شهر لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار شهر، آیین رونمایی از تندیس "دست مهر" با حضور، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند، مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در حاشیه این مراسم گفت: پیش از هر چیز پیروزی‌های مبارک ایام اخیر در فلسطین را به همه تبریک می‌گویم؛ برادران فلسطینی ما حماسه بزرگی آفریدند که به همین دلیل هم همکاران من در سازمان زیباسازی  طرح ویژه‌ای را از حاج قاسم سلیمانی آماده کردند که این طرح در ورودی شهرک محلاتی در بزرگراه ارتش نصب شد.

وی ادامه داد: این طرح  اشاره غیر مستقیم به حاج قاسم سلیمانی دارد و بیان می‌کند که ما باید در تمام کارها و وظایف خود مکتب حاج قاسم سلیمانی و مرام ایشان را در نظر داشته باشیم، فراموش نمی‌کنیم که پیروزی‌های بزرگی هم که در فلسطین در این روزها رقم خورده نتیجه سال‌ها کار و تلاش حاج قاسم سلیمانی بوده است.

صباغ در پایان تاکید کرد: امیدواریم که این طرح‌های زیبا و حماسی در سطح شهر بیشتر شود به ویژه طرح‌هایی که از حاج قاسم سلیمانی عزیز داریم،چرا که یاد و خاطره ایشان برای مردم ایران همیشه عزیز است 

۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 43715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =