تمرکز بر پایش مداوم نگهداشت در معابر

جلسه طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ۱۶، با حضور مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران و شهردار این منطقه، معاونین و شهرداران نواحی ۶ گانه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور  با تأکید بر اهمیت موضوع نگهداشت مناطق به عنوان مهمترین شاخص مدیریت شهری اظهار داشت: بحث نگهداشت به عنوان اصلی ترین رسالت مدیریت شهری بوده و رویکرد اصلی شهردار تهران نیز محسوب می شود.

وی افزود: در راستای همین موضوع، نگهداشت در اماکن عمومی نقاط خدمت رسان منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که معاونین و شهرداران نواحی در این زمینه می بایست اهتمام زیادی به خرج داده و رضایت شهروندان حاصل شود.

در ادامه جلسه سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران طرح تحول نگهداشت شهر را رویکرد اصلی اداره کل هماهنگی نظارت و کنترل دانست و ادامه داد: ۱۸ سر فصل در حوزه نگهداشت شهر ۱۴۰۲ احصاء شده که تمامی حوزه های معاونت های اجرایی در آن دیده شده و انتظار می رود مناطق با اجرای دقیق این سرفصل ها بتوانند نقشی بسزا و مهم در بحث رضایتمندی شهروندان ایفا کنند.

در پایان این نشست، مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از پروژه های عمرانی منطقه اعم از ساخت حسینیه شهدای گمنام بوستان بهمن، مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو بازدید به عمل آورد و وضعیت عمرانی منطقه را مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
کد خبر: 43724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =