تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی «دفاع از مردم فلسطین» را اعلام کرد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: مسیرهای جایگزین مراسم راهپیمایی  به شرق، نواب_ میدان  و خبابان جمهوری و به غرب ،میدان و خیابان  فاطمی هستند.

به گزارش خبرنگار شهر ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل ، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ فردا در پایتخت  تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای اندیشیده است.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد : از ساعت ۹ صبح فردا جمعه ۲۱_۰۷_۱۴۰۲ از خیابان انقلاب و از میدان فردوسی به سمت غرب  محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود : همچنین در محدوده خیابان آزادی به سمت شرق از تقاطع توحید _ آزادی محدودیت تردد خواهیم داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : همچنین در ادامه اعمال محدودیت‌ها ، خیابان‌های جنوب به شمالی و همچنین خیابان‌های شمال به جنوبی عمود بر خیابان انقلاب و آزادی ، در محدوده برگزاری مراسم محدودیت تردد خواهند داشت و از تردد خودروها در خیابان آزادی حدفاصل توحید _ آزادی تا دانشگاه تهران و همچنین خیابان انقلاب حدفاصل میدان فردوسی تا دانشگاه تهران این ممنوعیت و محدودیت  را شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص مسیرهای جایگزینی که در نظر گرفته شده تا  رانندگان  بتوانند از آنها برای تردد استفاده کنند گفت : وسایل نقلیه‌ای که به سمت شرق قصد تردد دارند می‌توانند از خیابان نواب به سمت جنوب و در ادامه از میدان جمهوری و خیابان جمهوری به سمت شرق حرکت کنند.

وی بیان داشت : خودروهایی هم که قصد تردد به سمت غرب را دارند می‌توانند از بلوار کشاورز به سمت غرب و همچنین خیابان فاطمی به سمت غرب به مسیر خود ادامه بدهند.

وی اظهار داشت : به همین خاطر پلیس راهور تهران بزرگ با اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در نظر دارد معابر پیرامونی برگزاری این مراسم را جهت رفاه حال شهروندان پوشش ترافیکی داده و کنترل نماید تا رانندگان با کمترین مشکلی بتوانند تردد کنند.

انتهای پیام/

۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
کد خبر: 43768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =