رفع برخی از مشکلات کارکنان شهرداری تهران نیاز به اصلاح قوانین در مجلس دارد؛ مجدانه پیگیر حل مسائل هستیم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از پیگیری شورا برای ترمیم حقوق کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: رفع برخی از مشکلات کارکنان شهرداری تهران نیاز به اصلاح قوانین در مجلس دارد.

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر، در خصوص اجرای مصوبه ترمیم حقوق کارکنان در شهرداری تهران اظهار کرد: بنده و اعضای شورای شهر تهران این موضوع را از شهرداری پیگیری کرده‌ایم و در حال بررسی این مصوبه قانونی هستیم و امیدوارم که شهرداری نسبت به اجرای قانون اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات بانون شاغل در شهرداری و درخواست آنها برای اختصاص حق اولاد و کاهش ساعت کاری، یادآور شد: این موضوع بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مسئله ملی است و صرفاً مربوط به شهرداری تهران نیست؛ لذا باید از سوی مجلس شورای اسلامی به عنوان قانونگذار حل شود که در این زمینه مکاتباتی با مجلس داشتیم و مجدانه پیگیر حل برخی از این موارد هستیم.

وی در رابطه با درخواست برخی از کارکنان در خصوص تبدیل وضعیت قراردادی به رسمی نیز گفت: این موضوع باید با اخذ مجوز سازمان اداری استخدامی حل شود.

نجفی با تأکید بر اینکه بنده در حد توان و در چارچوب قانون پیگیر مشکلات و مسائل کارکنان شهرداری تهران به ویژه بانوان هستم و خواهم بود، تصریح کرد: با این وجود باید توجه شود که رفع برخی از این مشکلات در توان مدیریت شهری نیست و باید نظام اداری کشور نسبت به حل آنها اقدام کند.

وی در پایان بر ضرورت استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی تأکید کرد و افزود: اقدامات خوبی در استفاده از ظرفیت بانوان برای اداره امور شهر در برخی مناطق صورت گرفته که باید این اقدامات را به فال نیک گرفت اما امیدواریم سایر مناطق نیز بر استفاده از بانوان در اداره امور شهر توجه کافی و لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
کد خبر: 43786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =