سازمان فاوای شهرداری تهران گواهی‌نامه‌ مدیریت دانش دریافت کرد

در ششمین کنفرانس ارزیابی مدیریت دانش KM۴D، سازمان فاوای شهرداری تهران گواهی‌نامه‌ یک‌ستاره دریافت کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، انجمن مدیریت ایران هرساله از سازمان‌ها و شرکت‌ها برای حضور در فرآیند ارزیابی مدیریت دانش، دعوت می‌کند و در این راستا یک ماه قبل از برگزاری کنفرانس، فرآیند ارزیابی در چارچوب خاصی شامل پاسخ‌گویی به پرسش‌نامه آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، در فرآیند ارزیابی، اقدامات سازمان در خصوص چگونگی تولید دانش، مستندسازی و استفاده از دانش در راستای ارتقای سطح خدمات مورد بررسی قرار گرفته و کارشناسان، معیارهایی همچون رهبری، تعیین استراتژی و فرآیند خدمات و سرویس‌ها را بررسی می‌کنند.

همچنین بر اساس ارزیابی صورت‌گرفته، نقاط قوت و قابل بهبود در یک مجموعه مطرح شده و بر اساس نتایج به‌دست آمده، جایگاه هر سازمان در مسیر بلوغ مدیریت دانش تعیین می‌شود.

در ششمین کنفرانس ارزیابی مدیریت دانش KM۴D، شرکت‌هایی همچون همراه اول، پالایشگاه نفت تهران و پتروشیمی نوری که بین ۱۰ تا ۱۵ سال، سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌ مدیریت دانش را دارند، تجربیات این حوزه را ارائه کردند و بر این اساس متوسط زمانی که یک سازمان می‌تواند در حوزه‌ مدیریت دانش به نقطه مطلوبی دست پیدا کند، هشت سال عنوان شد.

در این دوره از برپایی کنفرانس ارزیابی مدیریت دانش، ۳۳ شرکت و سازمان، حضور داشتند که در میان آن‌ها، سازمان فاوای شهرداری تهران با سابقه‌ای نزدیک به سه سال فعالیت در حوزه‌ مدیریت دانش موفق به دریافت گواهی‌نامه‌ یک‌ستاره شد.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای حضور در ششمین کنفرانس ارزیابی مدیریت دانش  KM۴D برای سازمان فاوای شهرداری تهران، حضور در شبکه‌ سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در این حوزه است که امکان بهره‌برداری از تجربیات این حوزه را در اختیار کارشناسان، قرار می‌دهد.

گفتنی است؛ احد درویش، رئیس اداره‌ پژوهش و بهره‌وری به نمایندگی از سازمان فاوای شهرداری تهران، لوح گواهی‌نامه را در اختتامیه‌ ششمین کنفرانس ارزیابی مدیریت دانش KM۴D دریافت کرد.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 43798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =