بازدید نظری از روند اجرای طرح رفع سدمعبر و ساماندهی بساط‌گستران و دستفروشان محور تجریش

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از طرح رفع سدمعبر و ساماندهی بساط‌گستران و دستفروشان خیابان شهرداری در محور تجریش بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری در بازدید از روند اجرای طرح رفع سدمعبر و ساماندهی بساط‌گستران و دستفروشان خیابان شهرداری در محور تجریش که با همراهی سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱ و مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان صورت گرفت، گفت: سد معبر و ایجاد مزاحمت‌های خیابانی یکی از معضلات شهری است و شهرداری نیز موظف است که این موضوع را ساماندهی کند.

وی در ادامه با اشاره به این که بیش از سه ماه است که ساماندهی میدان تجریش آغاز شده است، افزود: در اجرای طرح رفع سدمعبر و ساماندهی بساط گستران و دستفروشان محور تجریش همکاری های خوبی از سوی نهادهای ذیربط صورت گرفته است و همین همراهی و وحدت رویه کاری منجر به نتایج خوبی گردید که رضایت شهروندان و کسبه را به دنبال داشت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در اظهار کرد: بساط گستران و دستفروشان باید بدون مزاحمت برای مردم و کسبه محل و در محل های تعیین شده توسط شهرداری تهران مستقر شوند. همکاران ما تا پاسی از شب اینجا حضور دارند و از به هم خوردن نظم و انضباط  در اینجا جلوگیری می‌کنند و این شب بازارها را مدیریت می‌کنند. اینکه افرادی بخواهند هرجا که ممکن است و هر جایی که مردم بیشتر تردد می‌کنند بساط گستری کنند و یا شب بازار تشکیل بدهند، این موضوع برای ما قابل قبول نیست و باعث بی‌نظمی در شهر می‌شود و هیچکس در شهر موافق با بی‌نظمی و به هم ریختگی شهر نیست.

نظری در پایان بر همراهی نهادهای ذیربط در جهت رفع سدمعبر و ساماندهی بساط گستران و دستفروشان تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم با همکاری فراجا و دادستانی بتوانیم گام های خوبی در خصوص رفع سدمعبر و ساماندهی بساط گستران و دستفروشان برداریم.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
کد خبر: 43802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =