نمایشگاه خدمات شهری و انرژی در افغانستان برگزار می شود

شهر: نشست معاون بین الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با مدیران روابط عمومی و پیمانکاران شرکت کننده در نمایشگاه افغانستان برای ابهام زدایی و انجام هماهنگی های لازم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، نمایشگاه افغانستان از یکم تا سوم مهرماه ۱۳۹۹ به منظور تقویت زیرساخت های آب و برق و انرژی و خدمات شهری افغانستان از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران در کابل برگزار می شود.

 در این نشست زهیر صباغ پور، معاون بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران و مدیر هماهنگ کننده نمایشگاه افغانستان ضمن تشریح جزییات نمایشگاه و پاسخگویی به پرسش ها و ابهامات نمایندگان شرکت ها و پیمانکاران مرتبط با شهرداری تهران در جهت گسترش هماهنگی ها و تسهیل برگزاری آن اقدام کردند.

در این نمایشگاه که با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو افتتاح خواهد شد، به دلیل تشابهات فرهنگی و اقلیمی و اشتراک زبان دو کشور ایران و افغانستان تصمیم گرفته شد که نمایشگاه خدمات شهری نیز در کنار نمایشگاه انرژی برگزار شود و جمعی از نمایندگاه شرکت ها و سازمان ها و پیمانکاران شهرداری تهران و مشهد در آن شرکت می کنند.

نخستین نمایشگاه اختصاصی تخصصی آب، برق، مخابرات و خدمات فنی و مهندسی و خدمات شهری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان اول تا سوم مهر ماه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همراهی وزارت نیرو، هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل برگزار خواهد شد.

خبرنگار: علی سی پی

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 4385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =