ثبت بیشترین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های «من شهردارم» برای مناطق ۱۳، ۱۸، ۲۱ و ۳

مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، با اشاره به آخرین به‌روزرسانی انجام شده در سامانه مدیریت و کنترل پروژه در خصوص دوره نخست «ابرپروژه من شهردارم» گفت: مناطق ۱۳، ۱۸ ،۲۱ و ۳ به‌ ترتیب بیشترین پیشرفت فیزیکی در پروژه‌ها را به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، محمد امیرآبادی گفت: «من شهردارم» براساس ابرپروژه شهردار  تهران با عنوان «مشارکت مردم در اداره شهر» و بر اساس برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران آغاز شد تا امکان اولویت‌بندی و انتخاب پروژه‌های شهری را برای شهروندان  تهرانی فراهم کند. 

وی با اشاره به اینکه در این ابرپروژه هزار و ۴۳۶ پروژه به مرحله اجرا رسید، افزود: پروژه‌های این طرح در سه دسته پروژه‌های محلی مناطق ۲۲ گانه با هزار و ۸۸، پروژه‌های غیر مستمر مناطق با ۱۶۸ و پروژه‌های غیرمستمر سازمان‌ها و شرکت‌ها با ۱۸۰ آغاز به کار کرد.

مدیر کل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران با اشاره به اینکه از هزار و ۸۸ پروژه توسعه محلی، ۶۱۳ پروژه خاتمه یافته و ۲۸۸ پروژه در حال انجام است، عنوان کرد: در مجموع تا کنون دوره اول ابرپروژه من شهردارم، ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرآبادی با بیان اینکه مناطق ۱۳، ۱۸ ،۲۱ و ۳ به‌ترتیب بیشترین پیشرفت فیزیکی در پروژه‌ها را به ثبت رسانده‌اند، گفت: از ۱۶۸ پروژه غیرمستمر در سطح مناطق، ۱۰ پروژه خاتمه یافته، ۸۹ پروژه فعال و ۶۹ پروژه در مرحله تهیه طرح یا اخذ کفایت اسناد است. همچنین از ۱۸۰ پروژه سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز، ۷ پروژه خاتمه یافته، ۱۲ پروژه فعال است و ۱۶۱ پروژه هنوز وارد فاز اجرایی نشده است.

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 43855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =