پل عابر پیاده شهرک گلریز ایمن‌سازی شد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: با هدف افزایش ایمنی و امنیت شهروندان پل عابر پیاده در بزرگراه آزادگان تقاطع شهرک گلریز در ناحیه ۴ این منطقه احیاء و بازسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه با اشاره به اینکه رفت و آمد شهروندان از پل عابر پیاده شهرک گلریز به دلیل سرقت نرده‌های آن بلااستفاده و حدود ۲ سال با جانمایی نیوجرسی برای امنیت آنها مسدود شده بود، بیان کرد: به منظور ارائه خدمات به شهروندان و استفاده از امکانات عمومی ایمن سازی پل عابر پیاده شهرک گلریز در کوتاه ترین زمان ممکن در دستور کار شهردار ی ناحیه چهار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ۱۵۰ متر طول عرشه پل و ۵۰ متر پله ها با اجرای اقداماتی چون نرده کشی، جوشکاری و رنگ آمیزی توسط عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس این ناحیه بازسازی و ایمن سازی شد. ضمن اینکه شست ‌وشوی و نظافت عرشه و پله های پل عابر پیاده به صورت مستمر انجام می شود.

فرهادی با اشاره به اینکه پل عابر پیاده دسترسی شهروندان را از شهرک گلریز به بزرگراه آزادگان تسهیل می کند و نقش مهمی در حفظ سلامتی و ارتقا ایمنی عابران پیاده از عرض مسیرهای پرخطر دارد، خاطر نشان کرد: با انجام این عملیات، این نقطه از فضای بی‌دفاع شهری به محلی امن برای تردد عابرین پیاده و شهروندان ساکن ناحیه چهار تبدیل شد.

انتهای پیام/ 

۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 43861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =