کمپین بالن‌ها در تهران، ابتکاری نو در سایه اطلاع‌رسانی نشاط‌انگیز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، استفاده از بالن‌ در محل اجرای پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری تهران را اقدامی مثبت در راستای اطلاع‌رسانی و تبلیغات ارزیابی کرد.

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر، در خصوص اجرای طرح «اینجا کارگاهه» و استفاده از بالن به عنوان مکان‌یاب پروژه‌های عمرانی پایتخت، گفت: ابتکار و خلاقیت مرکز ارتباطات شهرداری در تبلیغ پروژه‌های عمرانی اقدام بسیار خوبی بود که قابل تقدیر است.

وی تأکید کرد: همین که شهروندان متوجه شوند که خادمان آنها در سراسر شهر در حال خدمت‌رسانی هستند، اتفاقی بسیار خوب و به نوعی اطلاع‌رسانی مثبت و نشاط ‌انگیزی است؛ البته عده‌ای «نِق‌نِقیست» هستند که هر اقدامی انجام شود، نِق می‌زنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر با بیلبورد تبلیغات انجام می‌شد مشکلی نداشت و حالا که با یک کار تبلیغاتی زیبا و با هزینه کمتر و امکان ارتباط بیشتر با مخاطب، اقدامات شهرداری  به اطلاع مردم رسیده و برای آنها علامت سؤال ایجاد می‌کند، عده‌ای بهانه‌گیری می‌کنند؟

وی با بیان اینکه برافراشتن بالن در هر نقطه از شهر نشان می‌دهد که در تمام نقاط پروژه‌های عمرانی با تلاش خادمان مردم در حال اجراست، یادآور شد: ما از این دست ابتکارات استقبال می‌کنیم؛ البته باید آسیب‌شناسی صورت بگیرد و اگر مشکلی وجود داشت رفع شود اما این نوع از تبلیغات، امکان خوبی برای اطلاع‌رسانی است.

سروری همچنین خاطرنشان کرد: ما به عنوان اعضای شورا از شهردار تهران درخواست کرده بودیم که در فضای پروژه‌های عمرانی روزشمار نصب کرده و اجرای آنها را به اطلاع شهروندان برسانند و این اقدام، اجابت قسمتی از آن درخواست است اما باید تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیشتری صورت بگیرد.

گفتنی است مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران بالن‌های قرمز رنگی را با طرح نشان جغرافیایی نقشه(پین لوکیشن) یا همان مکان‌نما طراحی کرده و هریک ازاین بالن‌ها که در سطح شهر و در تمام مناطق نصب شده است، نماد یک کارگاه عمرانی برای یکی از پروژه‌های در دست ساخت شهر، توسط شهرداری تهران است.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 43891

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =