برگزاری مسابقات نشاط سالمندی در باب‌الرضای تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از آغاز چهارمین دوره رقابت‌های نشاط سالمندی با عنوان گنجینه‌های پویا در منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی اسمعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: رویداد نشاط سالمندی با عنوان گنجینه های پویا، چهارمین دور از رقابت های خود را با هدف ایجاد حال خوب سالمندی و تقویت روحیه نشاط و شادابی، کاهش انزوای اجتماعی و ایجاد فرهنگ تکریم و منزلت سالمندی در منطقه ۱۵ از ۳۰ مهر آغاز خواهد کرد.

اسمعیلی افزود: بازی های پیشنهادی برای رویداد نشاط سالمندی متناسب با ویژگی های سالمندان در ابعاد حرکتی استقامت، تعادل، حافظه، توجه، مهارت های دیداری و شنیداری و مهارت های زندگی و اجتماعی در راستای بهبود کیفیت مهارت های زندگی فرد توسط کارشناسان این حوزه طراحی شده است.

وی به تشریح بازی های این رویداد پرداخت و عنوان کرد: پنج بازی خاص اعم از چاپار، توپان، دایره و سنگ، دست به عصا و کوزه به سر در قالب این رویداد اجرا می شود. همه سالمندان بالای ۶۰ سال محلات ۱۹ گانه باب الرضای تهران می توانند با حضور در خانه های سلامت و سرای محلات ۱۹ منطقه، ثبت نام و در این رویداد شرکت کنند.

برپایه این گزارش؛ آغاز دور مقدماتی مسابقات نشاط سالمندی با تشکیل ۱۴۴ تیم و شرکت  ۷۲۰ نفر از اعضای کانون سالمندان محلات منطقه ۱۵ از ۳۰مهرماه الی ۲ آبان ماه در سالن ورزشی محله رضویه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 43925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =