تلاش شورای اسلامی شهر تهران و وزارت کشور برای حل مشکل حریم شهری پایتخت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باوزیر کشور و معاون سیاسی وزیر در مورد حریم شهر تهران جلسه برگزار کردیم، قرار شد با این موضوع عادلانه برخورد شود نباید اقدامات در این بخش غیرمنطقی باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران پیرامون دستکاری دوربین‌های شهری زمان بارندگی وی با تاکید بر اینکه برنامه شورا توصیه‌ای است، اظهار کرد: راه بندان به دلیل بارندگی و تغییر روش در آن است و این باعث می‌شود حجم ترافیک و میزان راه‌بندان‌ها افزایش باید و پلیس ناچار می‌شود برای مدیریت این شرایط سیستم‌های هوشمند را دستکاری کند و خواهش ما از پلیس نظم بیشتر و از مردم آمادگی برای رانندگی در زمان بارش است.

چمران با بیان اینکه اتلاف وقت یکی از تبعات ترافیک و راه بندان است، یادآور شد: هرچه به ماه‌های پایانی پاییز برسیم ترافیک بیشتر می شود چرا که طول روز کمتر خواهد شد و تردد به تبع این موضوع به ساعات پایانی موکول می‌شود.

وی افزود: امیدواریم بارندگی خوبی را شاهد باشیم چرا که با مشکل آب نیز روبه‌رو هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه با وزیر کشور و معاون سیاسی وزیر در مورد حریم شهر تهران جلسه برگزار کردیم، گفت: قرار شد موضوع حریم عادلانه برطرف شود و نباید اقدامات در این بخش غیرمنطقی باشد.

وی در این رابطه ادامه داد: تصمیم گرفتند قیام‌دشت را جدا کنند و ما اصراری نداریم همه بخش‌ها به تهران بچسبند؛ تکه پاره کردن از لحاظ شهرسازی نتیجه خوبی ندارد اما اینکه حریم را تا میدان بسیج بکشند با تصمیمات شهرسازی مناطق مغایرت دارد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 43939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =