آغاز ثبت‌نام کلاس‌های نجوم مقدماتی برای کودکان و آمادگی المپیاد نجوم برای نوجوانان

آسمان‌نمای «گنبد مینا» به منظور آموزش به کودکان و نوجوانان در زمینه نجوم، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش مقدماتی برای کودکان و آمادگی المپیاد نجوم برای نوجوانان کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ دوره آموزشی نجوم مقدماتی برای کودکان، ویژه گروه سنی ۶ تا ۸ سال و ۹ تا ۱۲ سال در ۲ ترم ۸ جلسه‌ای، هفته‌ای یک جلسه به مبلغ هر ترم ۴۵۰ هزار تومان برگزار می‌شود.

در این کلاس‌های آموزش، قرار است مفاهیم نجوم به همراه بازی و کاردستی توسط خانم بوذرپور که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد اختر فیزیک است؛ آموزش داده شود.

همچنین کلاس‌های آمادگی المپیاد نجوم ویژه دانش آموزان هشتم تا دهم نیز در دو ترم ۸ جلسه‌ای هفته‌ای یک جلسه با حضور مدرس خانم بوذرپور به مبلغ هر ترم ۵۵۰ هزارتومان برگزار خواهد شد.

مفاهیم پر کاربرد المپیادهای برگزار شده از جمله مهم‌ترین نکاتی هستند که در این دوره از کلاس‌های آمادگی المپیاد نجوم تدریس می‌شود.

علاقمندان برای ثبت نام در این دوره‌های آموزشی نجوم مقدماتی برای کودکان و آمادگی المپیاد نجوم برای نوجوانان تا پایان مهر ماه مهلت دارند با شماره ۰۲۱۸۸۱۹۴۶۸۳ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 43949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =