استقبال ۴۰ هزار نفری کارکنان و خانواده‌ها از محور «گشت‌وگذار» بسته خرسندساز

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تاکنون در محور گشت و گذار میزبان ۴۰ هزار نفر از کارکنان به همراه خانواده‌های همکاران بوده‌ایم، گفت: سایر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور در حال الگوبرداری از این طرح هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری در نظارت ستادی و دیدار با کارکنان منطقه ۳ با همراهی حمید جوانی شهردار این منطقه، محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد، امیر شهرابی مدیر کل برنامه و بودجه، اکبر مردانی مدیر کل سرمایه انسانی، محمدعلی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، معاونین و مدیران منطقه ۳ در جریان پیشرفت پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش و موضوعات مرتبط با حوزه‌های برنامه و بودجه، پایش و ارزیابی عملکرد و سرمایه انسانی قرار گرفت.

باقری پس از بازدید میدانی از پروژه پارکینگ طبقاتی ۹ طبقه نیایش، در نشست شورای معاونین و مدیران منطقه ۳ با تأکید براینکه با رویکرد تحوّلی شهرداری منطقه ۳ می‌توان منویّات شهردار تهران را در عملکرد این منطقه مشاهده کرد، گفت: در خصوص پروژه‌های عمرانی، فنی، اجتماعی، فرهنگی و خدماتی منطقه ۳ حمایت‌های بودجه‌ای و برنامه‌ای لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در جلسات ستادی با حضور شهردار تهران نقش مناطق در تحقق رویکردهای شهرداری بررسی می‌شود که شهرداری منطقه ۳ دارای جایگاه خوبی در ارزیابی‌های صورت گرفته است که بی‌تردید این جایگاه با همّت کارکنان، مدیران و معاونین منطقه محقق شده است.

باقری در پاسخ به پرسش یکی از مدیران منطقه در خصوص «کارراهه شغلی» گفت: موضوع کارراهه شغلی بسیار جدی‌ است؛ کارراهه شغلی در سازمان‌های بزرگ ارتباط مستقیمی با فرهنگ سازمانی دارد که در شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته است.

پیگیر مسکن‌دار شدن کارکنان شهرداری تهران هستیم

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، همچنین با حضور در «جشن دورهمی» کارکنان شهرداری منطقه ۳ نقش آنان را در به‌دست آوردن شاخص‌های قابل قبول در ارزیابی این منطقه مؤثر دانست و گفت: همکاران شهرداری تهران بابت تلاش و اقداماتی که در راستای بهبود شرایط و معیشت‌شان انجام می‌شود، بسیار قدرشناس هستند.

باقری در تشریح اقدامات انجام شده در راستای تحقق بسته «خرسندساز ۱» ادامه داد: تاکنون تمامی همکاران شاغل در ستاد و مناطق ۲۲ گانه در یک بازه زمانی ۸ ماهه با عدالت، تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند و تا ۸ ماه آینده وام کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها هم پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در محور گشت و گذار میزبان ۴۰ هزار نفر از کارکنان به همراه خانواده‌شان بودیم، گفت: برای اولین بار سایر سازمان‌ها و  شرکت‌های بزرگ کشور از این طرح الگو برداری کرده‌اند. همچنین تاکنون ۲۶ هزار نفر از همکاران به‌ همراه خانواده به مشهد مقدّس مشرّف شده‌اند.

معاون شهردار تهران درخصوص محور نوبهار عنوان کرد: تاکنون ۸۰۰ نفر از همکاران بدون دغدغه‌ پرداخت هزینه‌های بیمارستان صاحب فرزند شده‌اند.

باقری همچنین در خصوص دومین بسته «خرسندساز» یادآور شد: در برنامه‌های این بسته، ارتقاء معیشتی کارکنان در نظر گرفته شده است که به فضل الهی با اجرای این بسته، ضعف‌ها به‌طور ملموسی جبران می‌شوند.

وی تصریح کرد: در خصوص مسکن در دومین بسته «خرسندساز» تاکنون ۴ جلسه با شهردار تهران که دغدغه فراوانی درخصوص مسکن کارکنان شهرداری دارند، برگزار کرده‌ایم و تمهیدات خوبی برای خانه‌دار شدن تمامی کارکنان شهرداری اتخاذ شده است که در حال حاضر در مرحله شناسایی زمین‌ها هستیم؛ طبق تصمیمات کنونی در این طرح هیچ تفاوتی بین مناطق نخواهد بود و همه با هم در یک مدار قرار می‌گیرند.

باقری خاطرنشان کرد: در دومین بسته خرسندساز رایزنی‌هایی برای ارتقای «شهرکارت»‌ها انجام شده است تا همکاران بتوانند در شهرهای دیگر هم از این کارت استفاده کنند که در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

شهرداری منطقه ۳ یکی از مناطق پیشرو در  پیشرفت فیزیکی پروژه‌های «من شهردارم»

حمید جوانی در ادامه این نشست به ساخت سوله جدید بازیافت در بزرگراه کردستان در آینده نزدیک اشاره کرد و بیان داشت: براساس دستور شهردار تهران مبنی بر انتقال سوله بازیافت پسماند خشک منطقه به محل مناسب، اقدامات اجرایی انتقال این سوله و تجهیزات از زمین خیابان عرفی شیرازی به مکان جدید آغاز شده است.

شهردار منطقه ۳ افزود: سال گذشته براساس نیازهای هر محله در ابرپروژه «من شهردارم» پروژه‌های کوچک مقیاس تعریف شد و اجرای آن با توجه به اولویت شهروندان منطقه، عملیاتی شد.

جوانی به نگاه ویژه مجموعه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در زمینه رفاه پرسنل اشاره کرد و گفت: در اولین بسته خرسند ساز اتفاقات ویژه‌ای برای رفع نیازهای کارکنان شهرداری تهران با موضوعات رفاهی، معیشتی و منابع انسانی رقم خورده است که قدردان آن‌ها هستیم.

در ادامه این نشست، محمد علی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: اصلاح ساختار مناطق و نواحی در دستور کار مرکز نوسازی و تحول اداری قرار دارد. فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و فاز دوم در حال بررسی و اجراست.

محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد نیز در تشریح ارزیابی ۳ و ۶ ماهه شهرداری منطقه ۳ گفت: شاخص ارزیابی این منطقه در این بازه زمانی رو به بهبود بوده و در دوره ۶ ماهه درآمد نقد و غیرنقد آن افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه این منطقه در کنترل پروژه ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: منطقه ۳ در پروژه‌های محلی و ابرپروژه «من شهردارم» بین پنج منطقه اول و در پیشرفت پروژه سیزدهمین منطقه بوده است.

در ادامه این نشست، امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران هم ضمن بررسی موارد مطرح شده در خصوص بودجه برخی از پروژه‌های منطقه ۳ از بررسی مجدد آن‌ها خبر داد.

اکبر مردانی مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران نیز از ساعت ۹ صبح ضمن گفت‌وگوی حضوری با کارکنان شهرداری منطقه ۳ و بررسی مطالبات و درخواست‌های آنان، موارد و مسائل لازم و ضروری را با معاون شهردار تهران مطرح کرد.

در پایان این برنامه، در جشن ویژه کارکنان از فضل‌الله ملکوتی‌خواه، ابراهیم مرادی، مهدی روستایی و اسحاق محمدی کارکنان روشندل منطقه ۳ (به مناسبت روز عصای سفید) و حسین نیک‌منش سیگارودی، حسین حائری، رضا ولی‌زاده، رامتین محمدیاری، افشین توکلی، داوود اسماعیل‌زاده و سید کسری حاجی‌سیدجوادی به‌عنوان مدیران و کارکنان برتر منطقه تقدیر به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 43965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =