قدردانی از نیروگاه تولید برق بعثت برای کاهش مخاطرات

کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و هیات همراه به اتفاق پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ ضمن بازدید از نیروگاه تولید برق بعثت با مدیر عامل این شرکت دیدار داشته و به گفتگو پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پیمان پورنصر شهردار این منطقه از شیخ مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق بعثت و همکارانش به دلیل میزبانی و تلاش در جهت رفع مشکلات تشکر و قدردانی کرد و گفت: نیروگاه بعثت با توجه به مخاطراتی که از گذشته داشته با مدیریت شهری همکاری دارد و این همکاری به صورت مستمر و پیوسته ادامه دارد.

او افزود: نزدیکی بافت مسکونی به این نیروگاه و وجود کابل های فشار قوی از دغدغه های شهروندان و اعضای شورایاری است که در بازدید ها و جلسات ملاقات مردمی مطرح می شود.

شهردار منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد: نیروگاه برق بعثت یکی از مهمترین نقاط صنعتی در منطقه است ولی در پی اظهار نگرانی برخی از شهروندان از وجود دکل ها و کابل های فشار قوی و اثرات مخرب آن، مدیریت شهری منطقه مسر است بر اساس نظر مشاورین متخصص مورد تایید وزارت نیرو، کابل های برق فار قوی با پوشش های ویژه از درون شبکه های تاسیسات شهری عبور کند، که این امر علاوه بر آزاد سازی فضای سطح زمین و فضای سبز از بروز مشکلات مختلف از جمله برق گرفتگی های احتمالی و تاثیرات آن بر سلامتی شهروندان به میزان قابل توجهی کاسته می شود.

در این بازدید رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور در نیروگاه برق بعثت از نزدیک در جریان فعالیت های این نیروگاه قرار گرفت، ایشان با حضور در جمع کارکنان آن نیروگاه و گفتگو با آنان در جریان مراحل مختلف تعمیر قطعه های نیروگاهی و اقدامات انجام شده قرار گرفت، در جریان بازدید، مهندسان و عوامل فنی نیروگاه در هر قسمت، مراحل کاری و تعمیر نیروگاهی را برای ایشان و هیئت همراه تشریح کردند.

مسعود شیخ مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق بعثت به پزشکان، پرستاران و کادر درمان خدا قوت گفت و اظهار داشت: کلیه همکاران در این حوزه برای رفاه حال شهروندان تلاش می کنند تا در تعطیلات و محل کار دلگرم و با آرامش خاطر مشغول فعالیت باشند.

او ادامه داد: شرکت مدیریت برق بعثت از مجموعه شرکت های وابسته مادر تخصصی برق حرارتی و عهده دار تولید انرژی الکتریکی در سال ۱۳۴۳ در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در منطقه خزانه بخارایی واقع در جنوب شرقی شهر تهران تاسیس شده است، سوخت اصلی این نیروگاه گاز طبیعی می باشد، برق تولیدی نیروگاه توسط دو پست ۶۳ کیلو ولت با ۱۳ فیدر خروجی (۴ خط هوایی و ۹ کابل زیرزمینی) به شبکه فوق توزیع برق منطقه ای تهران و ۲۳۰ کیلو ولت با ۳ فیدر خروجی به وسیله خطوط هوایی به شبکه سراسری منتقل می شود.


 

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
کد خبر: 4397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =