ارتقای ایمنی معابر منطقه ۱۹ با اجرای بیش از ۱۱ هزار متر طول خط‌کشی محوری و منقطع

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای ۱۱ هزار و ۴۹۰ متر طول خط‌کشی محوری و منقطع در معابر این منطقه در راستای ساماندهی ترافیک و افزایش ایمنی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه خط کشی محوری و منقطع  علاوه بر زیبایی محیطی، تاثیر بسزایی در افزایش ایمنی معابر و خیابان ها دارد، بیان کرد: بدین منظور طی روزهای اخیر خط کشی بلوار شقایق حدفاصل پل شقایق تا میدان شقایق، خیابان مکتب العباس حدفاصل شکوفه تا خیابان انقلاب، خیابان سبلان حدفاصل شکوفه تا خیابان پونه، خیابان شهید لطیفی حدفاصل پل شهید لطیفی تا خیابان مهران و خیابان میثاق جنوبی حدفاصل کوچه ۶۱ تا انتهای معبر انجام و طی روزهای آتی برای سایر معابر نیز انجام خواهد شد.

همچنین خط کشی ممتد محوری با رنگ سرد ترافیکی و فام زرد به طول۴ هزار و ۹۴۰ متر و خط کشی منقطع محوری با رنگ سرد ترافیکی و فام سفید۶ هزار و ۵۵۰ متر طول در معابر اجرا شده است.

شهردار منطقه یاد آور شد:‌ خط کشی معابر یکی از اقدامات اصلی حوزه حمل و نقل و ترافیک است که با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی ترافیک، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به رانندگان در خیابان‌های منطقه مطابق اصول استاندارد اجرا می شود.

انتهای پیام/ 
 

۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 43988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =