به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه در خصوص طرح بازخوردسنجی پیام های ۱۳۷ پلاس در نواحی چهارگانه گفت: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری منطقه آسیب شناسی برای حل ریشه ای مشکلات و اصلاح زیرساخت ها برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان است که تحقق آن مستلزم فراهم سازی بستر و شرایط مناسب برای انعکاس پیام ها و رسیدگی به آنها می باشد که این امر تاثیر شگرفی بر آگاهی مدیران شهری از مشکلات و تخصیص اعتبارات و برنامه ریزی های خود در راستای درخواست ها و نیازهای مردم دارد.
وی افزود: در این طرح، شهرداران نواحی چهارگانه به همراه روسای ادارات، در سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه حضور یافته و به طور مستقیم، پیام های ۱۳۷ را بازخوردسنجی کرده و دستورات لازم را برای نحوه رسیدگی به پیام ها ابلاغ کردند.
شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه در این طرح، عملکرد نواحی چهارگانه، پیام های قدیمی و نقاط پر پیام محدوده مورد بررسی قرارگرفت، اظهار داشت: اجرای طرح بازخورد سنجی را مبنایی بر انجام به موقع درخواست ها و رضایت سنجی از شهروندان است و به همین منظور جلساتی به تفکیک نواحی برگزار و طی آن با برقراری تماس های تلفنی به صورت تصادفی با شهروندان از وضعیت رسیدگی به درخواست ها و میزان رضایت آنان سوال شد.
علی احمدی یادآور شد: با این روند مسئولین اجرایی از نظر شهروندان در خصوص نحوه انجام پیام ها مطلع و با دید بازتری معضلات و مشکلات را بررسی می کنند و این ارتباط مستقیم اعتماد و مشارکت پذیری مردم را در مدیریت شهری افزایش می دهد.
شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی و آسیب شناسی رسیدگی به پیام های ۱۳۷ نیز در جهت به حداقل رساندن پیام های برگشتی ناحیه و رفع شبهات برگزار شد.
انتهای پیام/
نظر شما