تکمیل ورودی‌های ایستگاه مترو شهید دادمان در کمتر از یک سال

ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان در خط ۷ مترو تهران در حالی بزودی افتتاح می شود که ورودی نخست ایستگاه، اسفندماه سال گذشته به روی مردم گشوده شده بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ایستگاه شهید دادمان در منطقه ۲ و محدوده تقاطع بلوار پاک‌نژاد و بلوار دادمان واقع شده و به دلیل همجواری با بیمارستان آتیه و مراکز اداری منطقه پیرامونی خود، جزو ایستگاههای پرمسافر و مهم خط ۷ به حساب می‌آید.

اواخر سال گذشته با تکمیل و افتتاح این ایستگاه، ورودی نخست آن در اختیار مسافران قرار گرفت و در کمتر از یک سال، امکان بهره‌برداری از ورودی دوم در هفته‌های نخست فصل زمستان امسال فراهم خواهد شد؛ این ورودی در جنوب شرق ایستگاه شهید دادمان قرار گرفته و با ۴ رشته پله برقی افتتاح خواهد شد.

 محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو تهران در این رابطه گفت: ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان با صرف هزینه‌ای در حدود ۹۰ میلیارد تومان در بخش‌های ساختمانی و تجهیزاتی در حال آماده‌سازی است و ملاحظات مربوط به تسهیل استفاده افراد کم توان جسمی و حرکتی در طراحی و ساخت آن منظور شده است؛ ضمن اینکه مسیر تردد روشندلان نیز در این ورودی تامین شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

مجری خط ۷ مترو، استفاده حداکثری از تولیدات داخلی به منظور تامین قطعات و تجهیزات ایستگاه شهید دادمان را از جمله تمهیدات حمایتی از محصولات ایرانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که روند بهره‌مندی هر چه بیشتر از اقلام و اجناس داخلی برای ساخت و تکمیل ایستگاههای شبکه مترو، به مرور زمان تقویت شود.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 44004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =