آماده سازی مسیل های شمال شرق تهران برای پاییز

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از لایروبی انهار و مسیل ها، چاه های جذبی و کانال های منطقه خبر داد و گفت: در آستانه فصل پاییز و بارش های پاییزی انهار، مسیل ها و کانال های منطقه لایروبی و رسوب برداری می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر و در آستانه بارش باران های پاییزی و به منظور هدایت و جمع آوری آب های سطحی منطقه انهار معابر اصلی، بزرگراهی و محلی،۳ مسیل عبوری، ۱۹ کانال سرپوشیده، روباز و بسته شمال شرق تهران و چندین کالورت عرضی بزرگراهی و چاه جذبی لایروبی شد.
او در ادامه گفت: در این راستا روزانه حدود ۳۹ هزار مترطول از انهار روبسته در سطح محله ها به طور مستمر لایروبی و پاکسازی می شود.
فرخی افزود: در این طرح حدود ۵۰ هزار مترطول کانال و مسیل های منطقه  ضمن بازدید لایروبی و رسوب برداری شد و به صورت برنامه ریزی شده  و  مستمر ادامه دارد.
معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این طرح گفت: در این راستا در روزهای گذشته کالورت بزرگراه یاسینی به عنوان یکی از سیلاب گیرهای اصلی پایتخت به همراه مسیل خشایار به صورت مکانیزه رسوب برداری شد.
فرخی در ادامه گفت: دو مسیل دارآباد و ابوذر غفاری نیز در کنار مسیل خشایار طبق برنامه زمانبندی نظافت و لایروبی می شود.
معاون خدمات شهری منطقه ۴ اظهار امیدواری کرد با اقدامات پیشگیرانه معاونت خدمات شهری منطقه ۴ تا جای ممکن از آبگرفتگی های احتمالی جلوگیری شود.

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 4402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =