مانور آمادگی عوامل اجرایی ۱۳۷ پلاس برگزار شد

سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ منطقه ۲ با هدف بررسی و آمادگی تجهیزات و ارتقای سطح کیفی عوامل اجرایی در زمان بارش‌های فصلی اقدام به برگزاری مانور در محله مرزداران کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی، شهردار این منطقه در مانور آمادگی عوامل اجرایی ۱۳۷ پلاس گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی و موقعیت جغرافیایی منطقه، مانورعملیاتی ۱۳۷ با هدف بررسی میزان آمادگی نیروها و اکیپ های اجرایی برگزار شد.

وی در جمع اکیپ های اجرایی ۱۳۷ رسیدگی به مشکلات مردم را مهم ترین رویکرد مدیریت شهری برشمرد و افزود: خدمت رسانی مطلوب، نگهداشت شهر و جلب رضایت شهروندان از اهداف اصلی مورد توجه است که با راه اندازی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ و با مشارکت مردم روز به روز به این هدف نزدیکتر شده ایم.

صالحی افزود: حرکت و حضور به موقع اکیپهای اجرایی ۱۳۷ در انجام پیامها، باعث تشویق شهروندان به مشارکت و افزایش سطح رضایتمندی آنان خواهد شد.

لازم به ذکر است کلیه مراحل اجرای این مانور از لحاظ زمان بندی، سرعت عمل، تسلط و دانش استفاده از ابزار و تجهیزات و سایر موارد توسط مدیران شهری مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 44029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =