دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور افراد دارای معلولیت شهر تهران برگزار شد

دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور افراد دارای معلولیت با حضور جمع زیادی از افراد دارای معلولیت شهر تهران به میزبانی منطقه ۱۴ آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، رویداد بازی‌های نشاط‌آور افراد دارای معلولیت با هدف ارتقای سلامت، نشاط اجتماعی و آموزش تخصصی جامعه معلولان و در قالب طرح برنده شو و در دو گروه بازیهای فکری و بازیهای حرکتی با حضور داوران فدراسیون ورزشهای همگانی، کمیته بازیهای فکری هیات همگانی استان تهران و کانون معلولان برگزار و بیش از ۷۰ شرکت کنندگان در ۷ گروه از معلولیتها(بینایی، شنوایی، اوتیسم، کوتاه قامتان، جسمی و حرکتی، ذهنی و سندرم دان) در این بازی ها به رقابت می پردازند.

در این راستا و طی مراسم افتتاحیه که با حضور سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران، حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ و مسئولان آموزش و پروش استثنایی، انجمن ها و کمیته های ورزشی برگزارشد، صاحب مدیرکل سلامت تهران با تاکید بر ضرورت فعالیت ورزشی و مفرح و مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت، از برنامه ریزی و همکاری با نهادهای متولی برای ایجاد بستر مناسب برای نشاط و شادی این اقشار خبر داد.

یزدی شهردار منطقه ۱۴ ضمن مثبت ارزیابی کردن این همایش که برای نشاط و ورزش این افراد جامعه برگزار شده است، گفت: در کنار برنامه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی تلاش داریم تا برای بهتر شدن وضعیت زندگی برای افرادی که دارای مشکلات حرکتی هستند، زیرساخت ها و کالبد شهری منطقه مناسب تر شود.

گفتنی است؛ در این مراسم پس از اجرای برنامه های شاد و متنوع ویژه افرد دارای معلولیت پایتخت و تقدیر از نخبگان ورزشی دارای معلولیت منطقه و تمامی شرکت کننده ها در این رقابت های نشاط آور، به جمعی از افراد دارای معلولیت ویلچر اهدا شد.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 44031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =