سخنرانی رئیس جمهور در راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم تهران؛ رئیسی: خون مظلومان فلسطینی اسرائیل را به سقوط نزدیک می‌کند

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم تهران از دقایقی قبل در میدان انقلاب آغاز شد.

به گزارش شهر، راهپیمایی مردم سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی امروز _ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲_ برگزار شد.

مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اجتماع عظیم مردم تهران در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط  رژیم دیو سیرت صهیونیستی که ولیده منحوس آمریکاست ساعت ۱۵ در میدان انقلاب برگزار می‌شود.

در بخشی از اطلاعیه آمده است که ما آمریکای جنایت کار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم. مردم سلحشور وظلم ستیز ایران، امروز در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه‌ رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

در این تجمع آیت الله سید ابراهیم رئیسی با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: امروز روز عزای عمومی برای ملت بزرگ ایران است. عزای عمومی برای امت اسلامی و عزای عمومی برای انسانیت و برای همه مردم آگاه و با وجدان است.

رئیس‌جمهور افزود: امروز عزای عمومی برای ارتکاب یک جنایت هولناک بدست انسان نماهاست که به تعبیر امیرالمومنین (ع) شکل آنها شبیه انسان است، اما قلب آنها حیوانی است.

رئیسی گفت: کدام انسان این جنایت هولناک را قبول می کند. کشتن زنان و کودکان و حمله به بیمارستان را و حمله به بیمارستان پایان رژیم صهیونیستی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر موساد ۶ دستگاه امنیتی دیگر از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، گفت: رژیم صهیونیستی با این جنایت‌ها نمی‌تواند شکست خود را جبران کند.

علاقمندان می‌توانند روایت آژانس عکس تهران را از اجتماع میلیونی مردم تهران برای محکومیت نسل‌کشی صهیونیست‌ها در این پیوند تماشا کنند.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 44046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =