معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از بازپیرایی ۱۸ هکتار فضای سبز حاشیه ۲ بزرگراه، در این محدوده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح در این خصوص اظهار کرد: طی دو روز گذشته به همت اداره فضای سبز شهرداری منطقه محوطه ۸ هکتاری فضای سبز بزرگراه آزادگان و محوطه ۱۰ هکتاری فضای سبز بزرگراه شهید همدانی مورد عملیات به‌زراعی و بازپیرایی قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ افزود: باتوجه به اینکه بیشترین حجم فضای سبز شهری در بین مناطق۲۲ گانه شهر تهران در محدوده منطقه ۲۲ قرار دارد؛ طرح بازپیرایی و به‌زراعی فضای سبز شهری به شکل چند تیم با ادوات به شکل مستمر به اجرا در می آید.

فصیح ادامه داد: این طرح در سایر فضای سبز حاشیه بزرگراهی منطقه از جمله شهید خرازی، شهید حجازی و شهید فهمیده به اجرا در خواهد آمد و هم اکنون حفاری برای کاشت نهال در برخی از نقاط حاشیه فضای سبز معابر شهری در حال اجرا است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه به مرمت لوله انتقال آب فضای سبز حاشیه شمالی بزرگراه شهید همدانی در محله شهرک یاس اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت معابر سازی در این نقطه لوله انتقال آب فضای سبز دچار ترکیدگی شد که عملیات مرمت و انتقال لوله آب نیز به سرعت مورد اتمام قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 44073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =