خسروی: تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی پیش از زمستان زیر بار ترافیک می‌رود

شهردار منطقه ۱۸ از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی خبر داد و گفت: محور مواصلاتی مناطق ۱۷ و ۱۸، پیش از فصل زمستان زیر بار ترافیک می‌رود.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ در گفت و گو با خبرنگار شهر، درخصوص آخرین وضعیت پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدی با بیان اینکه این پروژه قرار است در دو محور شمالی و جنوبی احداث و زیر بار ترافیک برود، اظهار کرد: دو پل به طول ۴۵ و عرض بیش از ۱۰متر در این پروژه تعبیه شده که در حال حاضر پیشرفت آن بالغ بر ۹۰ درصد گزارش شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا پیش از فصل سرما می توان از آن بهره برداری کرد.

وی افزود: سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به عنوان کارفرمای پروژه، اعلام کرده که محور مواصلاتی میان مناطق ۱۷و ۱۸ طبق برنامه اعلامی افتتاح می شود تا حجم قابل توجهی از ترددهای ورود و خروجی میان مرز دو منطقه ساماندهی و از بار ترافیک کاسته شود.

خسروی همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش از احداث پروژه تقاطع غیر همسطح در حد فاصل بلوار معلم تا بلوار الغدیر خبر داد و یاد آور شد : براساس برنامه زمانبندی، قرار است این پروژه که در حال حاضر پیشرفتی بالغ بر ۲۸ درصد دارد در بهار سال آینده افتتاح و زیر بار ترافیک خودروهای سبک و سنگین برود.

شهردار منطقه ۱۸ در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه، معضل ترافیک چهارراه پرتردد قهوه خانه که بعنوان کریدور ارتباطی در مرکز ثقل بلوار معلم، ابراهیم‌آباد و الغدیر قرارگرفته حل شده و تردد در آن به سهولت صورت خواهد گرفت.   

انتهای پیام/                     

۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 44139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =