طولانی‌ترین طراحی دیواری ضد اسرائیل در مترو تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از برگزاری رویداد طراحی دیواری با ماژیک با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه در مترو تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، سید محمد نقیب گفت: مترو تهران به منظور بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، بنا دارد تا با دعوت از هنرمندان و شهروندان علاقه‌مند به هنر، با اجرای نقاشی بر روی نمادهای پیش‌ساخته، زمینه یک رویداد هنری مناسب در کشور را فراهم سازد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در ادامه تمهید و فراهم‌آوردن زمینهٔ خلق و ایجاد طرح‌ها و تجربه‌های نو، امکان و قابلیت اجرای ایده‌ها با استفاده از زبان هنر، ایجاد تعامل اجتماعی بین هنرمندان و شهروندان، ترویج فرهنگ، آداب و آیین‌های ایرانی و اسلامی را از اهداف اساسی برگزاری این رویداد دانست.

وی با دعوت از تمامی هنرمندان علاقه‌مند به نابودی اسرائیل تصریح کرد: این رویداد روز دوشنبه یکم آبان‌ماه در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان به حضور در این رویداد از ساعت ۱۰ الی ۱۸ می‌توانند با گرد هم آمدن در ایوان انتظار طولانی‌ترین طراحی دیواری ضد اسرائیل را رقم بزنند.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 44156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =