کیفیت و سرعت از اولویت‌های اصلی در پروژه‌های عمرانی است

شهردار منطقه ۱۵ در بازدید ۴ ساعته از روند پیشرفت پروژه‌های این منطقه گفت: کیفیت و سرعت از اولویت‌های اصلی در پروژه‌های عمرانی منطقه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در بازدید چند ساعته از روند پیشرفت پروژه‌های این منطقه، مسائل مختلف در حوزه های عمرانی و پیشرفت فیزیکی ۹ پروژه شاخص منطقه مورد رصد و بررسی قرار گرفت و شهردار منطقه ۱۵ بر اجرای کیفی پروژه ها و تسریع در  روند تکمیل آنها به منظور رفاه حال شهروندان تاکید کرد.

آخرین روند پروژه های کلینیک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام، مقبره الشهدای بوستان ولیعصر(عج)، پیاده راه کیانشهر، زمین چمن شهرک شاهد، زیرگذر شورا در شهرک رضویه، پایانه خاور شهر، دیوارکشی حاشیه بزرگراه امام رضا(ع)، پل موتور رو در میدان ثامن الحجج (ع) و تراش روکش دسترسی بزرگراه امام رضا(ع) از جمله پروژه هایی بود که شهردار منطقه از آنها بازدید کرد.

همچنین شهردار منطقه با تاکید بر افزایش سرعت عملیات پروژه های عمرانی با توجه به آغاز فصل سرما، افزود: مهمترین اولویت مدیریت شهری منطقه ۱۵ جلب رضایت شهروندان است و این امر با تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی و اجرایی میسر می شود، ضمن اینکه با بهره برداری از این پروژه ها بی شک شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، افزایش تعلق محله ای و رضایت حداکثری شهروندان باب الرضای تهران خواهیم بود.

شهردار منطقه ۱۵ همچنین بر کاستن زمان بهره برداری از پروژه های در دست اجرای منطقه تاکید کرد و گفت: البته کیفیت و سرعت، اولویت های اصلی ایجاد تحول در پروژه های عمرانی است.

در این بازدید هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، علی روحانی معاون فنی و عمران و علیرضا اسکندری معاون حمل و نقل و ترافیک نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 44208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =