سرکشی دوچرخه ای شهردار منطقه ۱۷ به پروژه های عمرانی

صبح امروز -۲۵ شهریور-و همزمان با آخرین سه شنبه شهریورماه، محمود کلهری شهردار منطقه١٧ همراه با معاونین و مدیران نواحی، به رکابزنی در سطح منطقه پرداختند.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، در جریان این رکابزنی، کلهری و همراهانش ضمن گشت زنی در نواحی، در قالب سه هیات جداگانه از سطح محلات نواحی ۳ گانه با محوریت ارزیابی فعالیت های عمرانی، بازدید به عمل آوردند.

شهردار منطقه۱۷ همراه با علی رضایی معاون فنی و عمران و مرتضی مرادی شهردار ناحیه سه به محلات این ناحیه رفته و از پروژه های عمرانی بازدید کردند.کلهری در جریان بازدید از خیابان ابوذر بر اجرای سریع پروژه جمع آوری نهرهای این خیابان و اضافه شدن آن به پیاده رو تاکید کرد.

شهردار منطقه ۱۷ سپس همراه با معاونان خود رکابزنان به خیابان تشیع رفته و بر روند عمرانی تبدیل نهرهای فرسوده این خیابان به کانیو نظارت کرد و دستورات لازم رابرای تسریع و بهبود روند این پروژه صادر نمود.

کلهری همچنین در جریان حضور در بوستان معلم و مهرشید بر لزوم پاکسازی و نظافت مرتب این بوستان ها و رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی تاکید کرد. بازدید از پروژه ساخت مسیر دوچرخه در خیابان رشیدی جهان و پروژه بهسازی و کفسازی خیابان شهید ابدام، پایان بخش رکابزنی محمود کلهری در آخرین سه شنبه بدون خودرو شهریورماه بود.

همچنین حسن قاسمیان معاون خدمات شهری و ایرج مرشدلو شهردار ناحیه یک بر وضعیت نگهداشت و جمع آوری زباله ها در این ناحیه نظارت کرده و مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و ابراهیم کوهنژاد شهردار ناحیه ۲ با رکابزنی در سطح محلات این ناحیه، فعالیت های ترافیکی را بررسی کردند.

مدیران شهری منطقه١٧ به طور مرتب و روزانه با رکابزنی در سطح منطقه از وضعیت نگهداشت و پروژه های محلی بازدید می کنند.

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 4425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =