تسریع در تعیین تکلیف ساختمان‌های دارای رای ماده ۱۰۰

شهردار منطقه ۱۵ در جلسه کمیته درآمد، بر تسریع تعیین تکلیف ساختمان های دارای رای ماده ۱۰۰، طبق بند «ت» تبصره ششم قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور، تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدشیری گفت: بررسی ۱۲۰ درخواست از شهروندان به منظورتعیین تکلیف ساختمان‌هایی که بدون پروانه یا مخالف مفادپروانه بوده و رای پرونده آنها در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها صادر و قطعی شده است، در کمیسیون توافقات منطقه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های معاونت شهرسازی و معماری منطقه، ۹۷۵ مورد در نواحی هفتگانه منطقه مشمول اجرای بند (ت) تبصره ششم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور است، افزود: ناحیه ۶ با ۲۱۵ مورد بیشترین مشمولان را دارا است.

 شیری بر استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت قانونی با هدف تسریع و سهولت جهت تعیین تکلیف ساختمان های مشمول اشاره کرد و یادآور شد: شهرداران نواحی موظف هستند سراغ تک تک مالکان رفته و شهروندان را از این فرصت استثنایی آگاه کنند.

همچنین در این نشست گزارشی از تعهدات منطقه و میزان درآمد وصولی به تفکیک نواحی ارائه شد و معاون شهرسازی و معماری، معاون مالی  و اقتصاد شهری منطقه و روسای ادارات درآمد و اجرای احکام و همچنین شهرداران نواحی هفتگانه به ارائه گزارشی از پی گیری ها و اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.

کمیته درآمد منطقه ۱۵ با حضور معاون شهرسازی و معماری، معاون مالی و اقتصاد شهری، روسای ادارات درآمد، املاک و اجرای احکام، مدیران حوزه شهرسازی، شهرداران نواحی هفتگانه برگزار شد.

انتهای پیام/

۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
کد خبر: 44326

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =