ملاقات مردمی در دستگاه‌های استان تهران چگونه انجام می‌شود؟

استاندار تهران در خصوص طرح ملاقات مردمی در دستگاه‌های استان تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهر، علیرضا فخاری استاندار تهران درباره طرح ملاقات مردمی در سطح استان تهران و دستگاه های مسئول در این استان اظهار کرد: در ادامه برنامه های دوره ای برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، جلساتی را در سطح استان با حضور مردم و مسئولین ذیربط، خاصه عوامل اجرایی و تصمیم گیر در حوزه استانداری تهران برگزار می کنیم که به مشکلات مردم‌ رسیدگی کنند.

وی افزود: نیازهای عام مردم توسط معاونت‌ها در حوزه های تخصصی و حرفه ای مورد رسیدگی قرار می گیرد و طبیعی است اگر این خواسته ها قابلیت انجام داشته باشد، پاسخ لازم را ارائه می کنیم و راهنمایی های لازم به مردم انجام می شود.

فخاری با بیان این مطلب که سیاستی که دولت سیزدهم با هدف رفع مشکلات مردم در دستور کار قرار داده بسیار راهگشا است، ادامه داد: باید صدای مردم شنیده شود و مردم انتظار داشته باشند مسئولین ذیربط در سازمان ها و ارگان‌ها که مسئول پاسخگویی هستند، به آنها پاسخگو بوده و نتیجه ای عاید مردم شود.

استاندار تهران اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه ها که مکمل این موضوعات است، دستوراتی است که برای تشکیل میز پاسخگویی به مراجعات برای پاسخگویی به مردم در سایر دستگاه ها و بخش های مختلف دولتی و وابسته به استان تهران صادر کردیم و بر آن ها نظارت می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این تعامل دوجانبه، روابط بین دولت و مردم نزدیک تر می شود و طرح مسائلی که مردم با آن مواجه هستند به‌عنوان‌ نظام مسائل اصلی استان مورد شناسایی قرار می گرد و حل آن می تواند در دستور کار هر دستگاهی به طور جزء، قرار بگیرد.

انتهای پیام/

۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
کد خبر: 44389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =