استقبال شهرداری تهران از پیشنهادات نوآورانه کارکنان در تامین مالی پروژه‌های شهری

کارکنان شهرداری تهران می‌توانند در راستای مولدسازی با پیشنهادات نوآورانه در تامین مالی پروژه‌های شهری کمک کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، عماد الدین سخایی گفت: شهرداری تهران دارای سبد متنوعی از دارایی‌هاست؛ بلااستفاده بودن برخی از آن‌ها، نامرتبط بودن با موضوع فعالیت‌های شهرداری تهران و بهینه نبودن ترکیب آن‌ها از جمله چالش‌های این نهاد در مدیریت دارایی‌ها می‌باشد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی شهرداری تهران افزود: شهرداری می تواند با مولدسازی دارایی‌های خود آن‌ها را انجمادزدایی و ارزش‌افزایی و بیشترین بازده را از محل مدیریت آنها کسب کند.

وی ادامه داد: مهمترین عاملی که مولدسازی را الزام آور می‌کند این است که شهرداری تهران نیازمند ایجاد بانک اطلاعات قابل اتکایی است که نشان دهد واقعا چه دارایی هایی، در چه وضعیتی، با چه کارکردهایی و در کجا موجود است تا قادر به تعیین ارزش بازاری آن‌ها باشد؛ همچنین این اقدام می‌تواند به هم‌افزایی و استفاده بهینه از دارایی‌ها منجر شود.

سخایی گفت: در نتیجه این فراخوان در راستای استفاده از اطلاعات و ایده‌های افراد در سازمان‌ها/شرکت‌ها و مناطق است که هم از دارایی‌های این سازمان‌ها/شرکت‌ها و مناطق  اطلاع دارند و هم می‌توانند به مولدسازی آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 44436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =