شفافیت مالی اولویت کاری شهرداری منطقه ۱۰ است/ تسویه ۲۰۰ میلیارد بدهی سنواتی منطقه ۱۰ در یک سال

شهردار منطقه ۱۰ گفت: رویکرد ما در شهرداری منطقه۱۰ شفافیت در همه حوزه‌ها، ابعاد و امور است و این مهم در حوزه مالی بیش از دیگر زمینه‌ها در اولویت کاری‌ ما قرار دارد و نظم و شفافیت بی‌نظیر در این راستا در معاونت مالی و اقتصادی منطقه حاکم است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی ‌اخ‌الصنایع» در نشست صمیمانه با مدیران و پرسنل معاونت‌ مالی و اقتصادی منطقه که در سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد، پای صحبت‌ها و دغدغه‌های کارکنان نشست و با آنها گفتگو کرد.

شهردار منطقه ۱۰ ضمن قدردانی از زحمات پرسنل این معاونت گفت: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی کلید نمی‌خورد مگر آنکه معاونت مالی و اقتصادی حضوری فعال داشته باشد. پیش شرط شروع تمام پروژه‌ها انضباطی است که در حوزه مالی و اقتصادی وجود دارد.

وی تصریح کرد: سال گذشته مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ را با یک زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم که اکنون بعد از گذشت یکسال به همت و تلاش شما بزرگواران این بدهی سنواتی در حال تسویه و به ۱۳ میلیارد تومان رسیده است.

اخ‌الصنایع با اشاره به راه‌اندازی اتاق اسناد در منطقه بیان کرد: با راه‌اندازی اتاق اسناد تعداد فاینانس ها و درخواست ها مشخص است و سندی در این بین گم نمی‌شود و تمام این اسناد و اقدامات به صورت شفاف پیگیری می‌شود و در حقیقت شفافیت در این منطقه در اوج خود است و این نظمی است که با همت شما در معاونت مالی و اقتصادی حاکم شده است.

وی با بیان اینکه توسعه محله‌ای منطقه ۱۰ ضروری است و با همراهی شهرداری تهران در رایزنی با شورای شهر تهران موفق شدیم بودجه آن را برای سال پیشرو افزایش دهیم، افزود: امسال برای توسعه محله‌ای نسبت به سال قبل سه درصد افزایش بودجه داشتیم و سال آینده حدود ۳۰ درصد بیش از امسال اعتبار توسعه محله‌ای خواهیم داشت.

‌شهردار منطقه ۱۰ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمام این اقدامات برای ارایه خدمات مطلوب‌تر به شهر و شهروندان است، جلب رضایت مردم و تشهیل دسترسی به خدمات شهری هدف اصلی ماست.

وی تأکید کرد: هدف از برگزاری این جلسه ارتقای خدمت مؤثر، ایجاد حس همدلی و همکاری بیشتر بین کارکنان و مدیران است، مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ همانند قطار در حال حرکتی است که حدود ۷۰۰ سرنشین دارد و نباید در کنار اقداماتی که برای شهر و شهروندان انجام می‌دهیم از نیازها و خواسته‌های آنها غافل شویم.

در این جلسه تمام پرسنل معاونت‌ مالی و اقتصادی به بیان پیشنهادات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات حوزه خود پرداختند.

انتهای پیام/

۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 44599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =