مدیران رفاهی بر بهره‌مندی همه همکاران از تسهیلات اهتمام کنند

معاون شهردار تهران بر اهتمام و تمرکز مدیران رفاهی و معاونین برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری تهران بر مطلع‌سازی و بهره‌مندی همه همکاران از تسهیلات رفاهی تأکید کرد.

به گزارش شهر،به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، نشست هم‌اندیشی معاونین سرمایه انسانی و مدیران رفاهی مناطق ۲۲ گانه با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی برگزار شد.

 باقری در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد مدیران رفاهی مناطق ۲۲ گانه و اداره کل رفاه در اجرای بسته خرسندساز گفت: چاپ ۵۰ هزار کارت اتکا و شهروند و برنامه‌ریزی برای قرعه‌کشی عادلانه برای پرداخت وام‌های کم‌ بهره، اتخاذ تدابیر مورد نیاز برای غذای حضرتی در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و ایجاد امکان تشرف همکاران به همراه خانواده به مشهد مقدس و قم بدون تلاش همکاران اداره رفاه امکان‌پذیر نبود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶ هزار نفر از همکاران به همراه خانواده محترمشان به قم مشرّف شده‌اند، افزود: همکاران ما در اداره رفاه به‌دنبال تدارک غذای حضرتی در این سفر زیارتی هستند و بی‌تردید خیرات و برکات این سفرها و معنویّات این کار به همکاران خواهد رسید؛ افزون بر این، تعداد ۳۰ هزار و ۲۷۰ از همکاران به همراه خانواده‌هایشان در قالب محور «زوار» به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.

معاون شهردار تهران درخصوص «محور گشت‌وگذار» و جشن‌های برگزار شده در برج میلاد گفت: تا کنون حدود ۵۰ هزار نفر از همکاران محترم به‌ همراه خانواده از این جشن‌ها بهره‌مند شده‌اند و این به معنای همراهی و رضایت کارکنان با این طرح است.

باقری درخصوص استقبال همکاران ‌از کارت‌های اتکا و شهروند گفت: در واقع، همکاران ما همیشه دو کارت با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در دسترس دارند که با احترام، اختیار خرید و استفاده را به خودشان واگذار کرده‌ایم.وی از همراهی همکاران رفاهی شهرداری برای تحقق محورهای «نوبهار» و «غمخوار» تقدیر کرد و افزود: متأسفانه تاکنون ۵۴۰ نفر از همکاران از بسته غمخوار استفاده کرده‌اند. اگرچه آرزوی قلبی ما این است که این تعداد کاهش پیدا کند، اما اینکه خانواده همکاران ما بدانند در چنین شرایط سختی اولین جایی که به فکر آن‌هاست سازمان محل کارشان است، بسیار اهمیت دارد. در محورهای دیگر خرسندیم که در محور نوبهار در خدمت ۶۶۷ نفر از همکاران بوده‌ایم.

وی با تأکید براینکه اقدامات رفاهی می‌تواند رضایتمندی همکاران را به همراه داشته باشد، عنوان کرد: لازم است مدیران رفاهی از همه ابزارهای ارتباطی برای افزایش آگاهی کارکنان استفاده کنند تا همه همکاران از خدمات و تسهیلات بسته‌های رفاهی-حمایتی مطلع و بهره‌مند شوند؛ چرا که تأمین مسائل رفاهی و معیشتی، بهره‌وری سازمانی را افزایش می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در خصوص ترمیم حقوق کارکنان رسمی گفت: ترمیم حقوق را در بودجه سال آینده در نظر گرفته‌ایم، اما برای اجرا منتظر اجماع مراجع بالادستی هستیم. در صورتی که مجلس نظر نهایی را اعلام کند این ابهام برطرف می‌شود.

باقری در خصوص بسته خرسندساز با محوریت مسکن گفت: با توجه به زمان‌بر بودن بررسی شرایط مسکن و امکان ایجاد تأخیر در بررسی اختصاص زمین و چگونگی نوع ساخت بسته خرسندساز جدید با محوریت سلامت را اجرا می‌کنیم تا محور مسکن به نتیجه برسد و قابلیت اجرا پیدا کند.

انتهای پیام/

۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 44664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =