انتشار اقدامات معاونت خدمات شهری منطقه ۱۷ در قالب اینفوگرافی و موشن‌گرافی

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ در راستای اطلاع‌رسانی نوین، اقدامات و خدمات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه را در قالب اینفوگرافی و موشن‌گرافی منتشر کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، روابط عمومی منطقه در راستای اطلاع رسانی نوین، اقدامات و خدمات معاونت خدمات شهری و محیط زیست که طی ۶ ماه نخست سال جاری انجام شده است  را در قالب اینفوگرافی و موشن گرافی منتشر کرده است.

به عنوان مثال خدمات و اقدامات انجام شده در بخش فضای سبز شامل کندوکوب و دفع علف هرز، بازپیرایی فضای سبز، نصب برج نوری، نصب نیمکت و سطل زباله معلولین، غرس نهال، نصب ست ورزشی معلولین، حذف تنه جوش و پاجوش درختان، نصب نرده فلزی و نصب نیمکت و سطل زباله بتنی است.

اقدامات اداره خدمات شهری شامل لایروبی انهار روبسته، شست و شوی انهار، امحاء پوستر و برچسب، شست و شوی المان، رنگ آمیزی مخازن، رنگ آمیزی زیرمخزن، شست و شوی مکانیزه مخازن، شست و شوی ایستگاه اتوبوس، نوسازی مخازن، بازسازی مخازن و طعمه گذاری بوده است.

اقدامات اداره محیط زیست از قبیل نصب لامپ SMD کم مصبرف در ساختمان های اداری نواحی و واحد بی سیم منطقه، توزیع اقلام تحصیلی به دانش آموزان در طرح استقبال از مهر، راه اندازی سوپر مارکت و نانوایی دوستدار محیط زیست، راه اندازی صندوق سبز فروشگاه شهروند بهاران، توزیع کیسه های پارچه ای به شهروندان در تمامی  محلات و میادین تره بار و مساجد و تکایا در مناسبت های ملی و مذهبی و توزیع کاور کفش به مساجد و تکایا در دهه محرم و اربعین حسینی بوده است.

خدمات اداره مدیریت پسماند شامل توزیع کارتن پلاست، آموزش چهره به چهره با اصناف، برگزای جشن خدمت-میزخدمت، توزیع کیسه تجزیه پذیر، آموزش چهره به چهره خانوار و توزیع بروشور آموزشی بوده است.

انتهای پیام/

۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 44669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =