مشارکت پنج هزار و ۵۰۰ نفر در طرح نشاط و تعالی

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر در طرح «مدرسه تابستانی نشاط و تعالی» ویژه فرزندان کارکنان شهرداری پایتخت شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار شهر، سرهنگ پاسدار محمد مهدی حسن زاده در آیین اختتامیه «مدرسه تابستانی نشاط و تعالی» ضمن گرامیداشت یاد شهدای کودک و نوجوان در غزه، اظهار کرد: امیدواریم با ایستادگی و مقاومتی که مردم غزه دارد، رژیم منحوس و جنایتکار اسرائیل از بین برود.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه امسال دوره‌های طرح نشاط، در ۲ قالب تئوری و آموزشی به همت فرماندهان در ۳۳ حوزه در سطح شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در بخش‌های هنری، فرهنگی، علمی و فنی پیش‌بینی شده بود.

وی با اعلام اینکه در کنار کلاس‌ها، اردوهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی رقم خورد، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش شد تا تمام نیازهای فرزندان متناسب با سن و ویژگی‌های افراد در تابستان به عنوان ایام فراغت اجرا شود که در نهایت پنج هزار و ۵۰۰ نفر در طرح نشاط شرکت کردند و امروز میزبان سه هزار نفر از شرکت‌کنندگان در آیین اختتامیه طرح نشاط و تعالی هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از هدف‌گذاری‌های مهم سازمان بسیج به ویژه در سال جاری این است که در خلال کلاس‌ها و اردوها، استعدادها شناسایی شود، اظهار کرد: پس از شناسایی استعدادها در راستای رشد آنها گام برداشتیم و در همین راستا تلاش شد در برنامه‌های روز اختتامیه، از کودکان و نوجوانان برای اجرای بخش‌های مختلف با استعداد استفاده کنیم.

حسن‌زاده با اشاره به ارسال ۳۰ اثر از کودکان و نوجوانان جهت اجرا در آیین اختتامیه و استفاده از این ظرفیت در اجرای برنامه‌ها، تصریح کرد: برنامه نشاط و تعالی صرفاً در تابستان اجرا نمی‌شود و برای تمام فصل‌ها پیش‌بینی شده و امروز یکی از دوره‌های این طرح آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 44689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =