مصدومیت چهار نفر در واژگونی تریلر در بزرگراه بهشت زهرا + فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین و واژگونی تریلر در بزرگراه بهشت زهرا در جنوب تهران خبر داد و گفت: این حادثه چهار مصدوم داشت.

به گزارش شهر، سید جلال ملکی گفت: در ساعت اولیه بامداد امروز تصادف رانندگی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بهشت زهرا (س) به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به همراه ۲ دستگاه جرثقیل سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه دستگاه خودرو وانت، پراید و پرشیا با یک دستگاه تریلر حامل زباله برخورد کردند که منجر به واژگونی خودرو تریلر شده بود.

ملکی ادامه داد: طبق گزارشات و بررسی‌های انجام شده عوامل پلیس راهور ۲ دستگاه خودرو سواری اقدام به حرکات نامتعارف رانندگی از جمله حرکات خطرآفرین و مارپیچ داشتند و راننده تریلر نیز مجبور می‌شود خودرو خود را منحرف کند تا با دیگر خودروها برخورد نکند.

وی با بیان اینکه اگر راننده تریلر چنین اقدامی نمی‌کرد شاهد تلفات سنگین تری بودیم، گفت: در این حادثه راننده تریلر به همراه ۲ آقا و یک خانم از سرنشینان دیگر خودروها در مجموع چهار نفر مصدوم شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل شدند.

ملکی یادآور شد: ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود که آتش نشانان محل را ایمن سازی کرده و با کمک عوامل پلیس راهور مسیر بازگشایی شد.

انتهای پیام/

۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 44696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =