جدیدترین اقدامات شهری و عمرانی اراضی عباس‌آباد

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در جدیدترین اقدامات انجام شده، نواقص موجود در بخش عمرانی و شهری فضای سبز را برطرف کرده و با مرمت و بازپیرایه‌سازی اراضی عباس‌آباد درصدد رفاه حال شهروندان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ اجرای سنگ درپوش بوستان نوروز، بوستان طالقانی، ایمن سازی درپوش و حفاظ خیابان دادمان و بوستان بهشت مادران، تعمیر سنگ فرش بوستان نوروز، اصلاح و جوشکاری قفل‌های سرویس بهداشتی، نمازخانه و موتورخانه بوستان بهشت مادران، سرویس موتورخانه گنبد مینا و اصلاح سیستم برق مانیتورینگ، رفع نقص چیلر گنبد مینا و اصلاحات سیستم برق سالن سپهر و کوشک باغ هنر، رفع عیب سیستم اعلام حریق ساختمان پدیدار و رفع نقص پکیج ساختمان مرکزی بوستان مادران، شروع حفاری و کابل کشی بوستان مادران از پست برق جنب استخر تا ورودی در از جدیدترین اقداماتی است که توسط نیروهای بخش عمرانی شرکت نوسازی عباس‌آباد صورت گرفته است.

همچنین تعمیرات واش بتن ورودی پل طبیعت و تعویض سنگ درپوش بوستان نوروز، تعویض سنگ گاترهای محوطه پیرامونی دریاچه هنر، تعمیر وودپلاست‌های ویو پوینت پل شهید مقیمی و پل طبیعت، تعمیر سنگ ورقه‌ای بوستان آب و آتش، تعمیر نیمکت‌های سنگی میدان مشاهیر، لکه گیری، رفع نواقص و تعمیر سنگ آبنمای دفتر مرکزی بوستان بهشت مادران از دیگر اقدامات انجام شده در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد است.  

در بخش خدمات شهری و فضای سبز نیز مانور برف‌روبی و هرس فضای سبز اراضی عباس‌آباد در بوستان طالقانی برگزار شد، همچنین عملیات تزریق کود و مواد آلی به ریشه درختان توسط پیمانکار در بوستان طالقانی و بهشت مادران و ایجاد فضای سبز در حاشیه ساختمان احداث شده گردشگری در بوستان آب و آتش انجام شده است.

حفظ و نگهداری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با توجه به وسعتی که دارد، هزینه‌های جانبی بسیاری را به شرکت نوسازی عباس‌آباد تحمیل می‌کند. این منطقه درصدد است تا زیرساخت‌های لازم برای آسایش و رفاه شهروندان و گردشگران همیشه مهیا باشد.

انتهای پیام/

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: 44716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =