جریان روان آب در دو رودخانه غرب تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی شاهد جریان روان آب در رودخانه کن و وردآورد هستیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمد حسن فصیح با اعلام خبر اتمام عملیات لایروبی ۱۲ کیلومتری رودخانه کن و وردآورد با هدف جریان روان بارش باران، گفت: بخشی از رودخانه کن در بوستان جوانمردان قرار دارد که به دلیل لایروبی به موقع این رودخانه در بارش‌ باران مشکل طغیان در این رودخانه وجود ندارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ افزود: لایروبی این رودخانه به دو روش سنتی و مکانیزه صورت گرفته، بخش مکانیزه در بالادست رودخانه صورت گرفته و حجم قابل توجهی پسماند و نخاله از محدوده امام زاده داوود، سولقان و کن به پایین دست در طول سال انتقال داده شده است.

فصیح عنوان کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در خصوص اجرای عملیات پاکسازی و لایروبی رودخانه کن و تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته در این خصوص همزمان با بارش‌های بهاری در ماه‌های ابتدایی شاهد جریان روان آب باران در این رودخانه بودیم. 

وی یادآور شد: عملیات لایروبی و پاکسازی مسیر دو رودخانه کن و وردآورد از انتهای سال گذشته آغاز و تا قبل از فصل بارش پائیزی به اجرای کامل درآمد.

انتهای پیام/

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 44737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =